پروتکل همکاری والیبال ایران و بلغارستان امضا شد

پروتکل همکاری والیبال ایران و بلغارستان امضا شد
پروتکل همکاری بین فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران و بلغارستان امضا شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، آخرین نشست مسئولین فدراسیون والیبال بلغارستان با رییس و دیگر مسئولان فدراسیون والیبال ایران صبح امروز دوشنبه در دفتر رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد و پس از انجام مذاکرات نهایی یک پروتکل همکاری فی مابین دکترمحمدرضا داورزنی به نمایندگی از فدراسیون والیبال ایران و  ایوان تودوروف به نمایندگی ازفدراسیون والیبال بلغارستان امضا گردید.
بر اساس این پروتکل، دو فدراسیون والیبال ایران و بلغارستان در راستای افزایش روابط و همکاری های دو کشور در رشته والیبال در زمینه های ایجاد کمپ های تمرینی، تبادل بازیکن، داور و مربی، برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری مسابقات دوستانه و تدارکاتی در سطح تمامی تیم های ملی و رده های سنی و تبادل اطلاعات این رشته ورزشی با یکدیگر همکاری خواهند کرد.
رییس فدراسیون والیبال در پایان این دیدار یک پکیج چند رسانه ای تاریخ هفت هزار ساله تاریخ ایران را که به دو زبان فارسی و انگلیسی می باشد را نمایندگان بلغاری هدیه داد.
اسوتوسلاو زلاتاری عضو بلغاری کمیته داوری فدراسیون جهانی والیبال نیز در مدت حضور خود در ایران علاوه بر حضور در نشست های دو جانبه، دیدارهای جداگانه ای با رییس کمیته داوری و چند تین از داوران بین المللی کشورمان داشت.
هیات بلغاری امروز دوشنبه راهی اصفهان می شوند تا از مراکز تاریخ و باستانی این شهر دیداری داشته باشد و فردا سه شنبه پس از بازگشت به پایتخت، تهران را به مقصد بلغارستان ترک خواهد کرد.

۱۸ فروردین ۱۳۹۳ ۱۳:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.