به منظور حضور در مسابقات داخل سالن آسیا؛ سرمربی اندونزیایی پنچاک سیلات : با تلاش ملی‌پوشان نتیجه خوبی در ویتنام کسب خواهیم کرد

به منظور حضور در مسابقات داخل سالن آسیا؛ سرمربی اندونزیایی پنچاک سیلات : با تلاش ملی‌پوشان نتیجه خوبی در ویتنام کسب خواهیم کرد
سرمربی تیم ملی پنچاک سیلات تصریح کرد: تمرینات آموزشی تیم با توجه به نزدیکی این رشته و کونگ‌فو به پایان رسیده و درحال‌حاضر ملی‌پوشان این تیم در دو نوبت صبح و بعداز ظهر به تمرینات فشرده سرعتی وقدرتی در کنار تمرین تکنیک‌های کلیدی می پردازند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛سرمربی اسبق تیم‌ملی اندونزی تصریح کرد: اعضای تیم‌ملی ایران از لحاظ آمادگی در شرایط خوبی به سر می برند و فقط نیاز به تمرین بیشتر دارند  و باید به مرور تکنیکهاو تاکیتیک های جدید  بپردازند.

گوندونو در ادامه خاطر نشان کرد:در نظر داریم برای حفظ توانمند ی فیزیکی ملی‌پوشان با نظر پزشک برنامه غذایی ویژه‌ای را برای این عزیزان تدارک ببینیم تا از لحاظ ویتامین ها و کالری لازم قهرمانان دچار مشکل نشوند. وی در پایان در خصوص آسیب‌دیدگی ملی‌پوشان گفت:تنها چند فقره آسیب‌دیدگی از لحاظ گرفتگی عضلات وجود داشت که با نظر پزشک فیزیو تراپی و آب درمانی برای درمان کافی است و خطر جدی محسوب نمی‌شود ، این گرفتگی ها تا زمان اعزام بهبود خواهد یافت. تمرین مداوم اعضای تیم در شش روزاز هفته ممکن است کمی خسته کننده باشدکه برای آن هم برنامه‌ای در نظر گرفته ایم.  
 
پنچاک سیلات یکی از رشته های رزمی حاضر در سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیاست که تیم ملی ایران برای نخستین بار با جذب سرمربی اسبق تیم ملی اندونزی قصد دارد حضور قدرتمندانه ای در این رقابتها داشته باشد.

۳۰ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.