سرمربی جدید تیم ملی دوچرخه سواری پیست وارد ایران شد

سرمربی جدید تیم ملی دوچرخه سواری پیست وارد ایران شد
پس از گذشت بیش از یک ماه از عقد قرار داد با سرمربی جدید تیم ملی دوچرخه سواری ، بامداد امروز پاول بوران وارد ایران شد تا هدایت تیم ملی را به صورت مستقیم در دست گیرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ بامداد روز دوشنبه مورخ هجدهم فروردین ماه سر مربی جدید تیم ملی دوچرخه سواری در بخش پیست وارد ایران شد و در فرودگاه مورد استقبال مدیر تیم های ملی قرار گرفت. پاول بوران که از دوچرخه سواران نامدار و پر افتخار کشور چک می باشد قرار داد خود را هم زمان با سال روز پیروزی انقلاب اسلامی در روز بیست و دوم بهمن ماه با مسئولین فدراسیون به امضا رساند.
بر اساس این قرار داد بوران موظف شد تا از تاریخ شانزدهم فروردین ماه به صورت رسمی در ایران حاضر شود و هدایت تیم ملی دوچرخه سواری ایران را در مواد پیست برعهده گیرد.
شایان ذکر این مطلب ضروری می باشد که از تاریخ عقد قرار داد تمرینهای دوچرخه سواران حاضر در اردوهای تیم ملی با نظر و برنامه بوران پیگیری شد و پس از پایان اردوهای مقدماتی برترین ورزشکاران به مرحله دوم اردو دعوت شده اند تا زیر نظر مستقیم سر مربی جدید به تمرینات تخصصی خود بپردازند.


۱۸ فروردین ۱۳۹۳ ۱۱:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.