پس از حضور موفق در مسابقات جهانی : صعود شمشیربازان اسلحه سابر در رنکینگ انفرادی جهانی

پس از حضور موفق در مسابقات جهانی : صعود شمشیربازان اسلحه سابر در رنکینگ انفرادی جهانی
فدراسیون جهانی شمشیربازی رده بندی برترین های این رشته در بخش انفرادی اسلحه سابر را منتشر کرد. بر اساس رده بندی منتشر شده دو شمشیرباز ایران با صعود 14 و 8 پله ای جایگاه های خوبی را از آن خود کرده اند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، بر اساس رده بندی منتشر شده از سوی فدراسیون بین المللی شمشیربازی که متاثر از رقابت های جام جهانی روسیه نیز است، مجتبی عابدینی با 8 پله صعود مواجه شده و از رده 51 به رده 43 ارتقا یافته است.
این شمشیرباز که در مسابقات جام جهانی روسیه جایگاه سی و هفتم را به خود اختصاص داد در میان برترین های آسیایی نیز از رده ششم به رده چهارم ارتقا یافته است. عابدینی در حالی در این جایگاه قرار گرفته که سه شمشیرباز از کره جنوبی در رده های اول تا سوم بهترین های آسیا قرار گرفته اند.
در رده بندی انفرادی بهترین های شمشیربازی اسلحه سابر جهان، محمد رهبری نیز صعودی 14 پله ای داشته و از رده 71 به 57 رسیده است. رهبری در میان آسیایی ها نیز با یک پله صعود صاحب جایگاه هشتم شده است.
علی پاکدامن و محمد فتوحی دیگر شمشیربازان اسلحه سابر ایران در رده بندی بهترین های جهان هستند که به ترتیب با 10 و 6 امتیاز در رده های 119 و 143 قرار گرفته اند.

۱۸ فروردین ۱۳۹۳ ۱۱:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.