اردوی دوومیدانی‌کاران ازامروز استارت خورد ،لیلا رجبی سه ماه در بلاروس اردو می‌زند

اردوی دوومیدانی‌کاران ازامروز استارت خورد ،لیلا رجبی سه ماه در بلاروس اردو می‌زند
اردوهای دوومیدانی کاران در حالی قرار است از امروز آغاز شود که لیلا رجبی اردوی سه ماهه اش را در بلاروس سپری می کند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی از17 فروردین مرحله دیگری از اردوی آمادگی دوومیدانی کاران برای بازی های آسیایی آغاز می شود، که  درا ین مرحله تعداد محدودتری از ملی پوشان در اردوی تیم ملی حضور دارند.
در حال حاضر محمد ارزنده و کیوان قنبرزاده به همراه مربی خود، ایگور پاکلین تمرینات را در بندر ترکمن آغاز کرده اند و قرار است هادی سپهرزاد، محسن ربانی،‌ رضا قاسمی و مهدی رحیمی به همراه مربیان خود به این اردو اضافه شوند. همچنین حسن تفتیان، برادران صمیمی و مهرصفوتی هم در تهران تمرینات خود را آغاز خواهند کرد. مریم طوسی نیز که برای تمرین به گلستان رفته بود اردوی خود را در تهران ادامه می دهد و لیلا رجبی هفته آینده وضعیت اعزامش به بلاروس مشخص می شود. قرار است رجبی بیش از سه ماه در بلاروس اردو داشته باشد. اما سپیده توکلی هم دیگر ملی پوشی است که برای اردوهایش برنامه ریزی کرده ایم و در این مدت نیز او تمریناتش را در تهران انجام داده است.
لازم به توضیح است اولین ارزیابی فدراسیون از وضعیت دوومیدانی کاران 11 اردیبهشت در مسابقات آغاز فصل خواهد بود که در شیراز برگزار می شود. این رقابت ها تعیین کننده است که کدام ورزشکار تا بازی های آسیایی به اردوی تیم ملی اضافه می شود یا در اردو باقی می ماند.

۱۷ فروردین ۱۳۹۳ ۱۰:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.