دکتر پورکاظمی:هدفی جز ارائه بهترین خدمات به ورزشکاران نداریم

دکتر پورکاظمی:هدفی جز ارائه بهترین خدمات به ورزشکاران نداریم
با توجه به درپیش بودن بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی تلاش خواهیم کرد سهم خود را در آماده سازی کاروان ورزش ایران به بهترین شکل ممکن ایفا کنیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دکتر لطفعلی پورکاظمی اظهار کرد: این فدراسیون همچون سال های گذشته هدفی جز ارائه بهترین خدمات به جامعه ورزش ندارد و در این میان طبیعی است با توجه به اینکه اواخر شهریورماه بازی های آسیایی اینچئون را در پیش داریم نگاه ویژه ای به ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به ملی پوشان کشورمان خواهیم داشت تا همچون بازی های آسیایی 2010 گوانگ جو ، سهم قابل توجهی در موفقیت ورزش کشورمان در مهمترین رویداد قاره داشته باشیم.

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به ارائه خدماتی چون مشاوره ضد دوپینگ، مشاوره روانشناسی، تعذیه و پیکرسنجی، ارتوپدی،قلب و عروق، چشم پزشکی، داخلی و... از سوی  این فدراسیون تصریح کرد: ورزشکاران سراسر کشور همچون سال های گذشته می توانند با تهیه کارت کمیته خدمات درمانی که با مبلغ ناچیزی در هیات های پزشکی ورزشی، باشگاه های و اماکن ورشزی و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها ارائه می شود، از این خدمات بهره مند شوند.البته بدیهی است که برای دریافت حداکثر خدمات فدراسیون، بهترین زمان برای عضویت در کمیته خدمات درمانی روزهای آغازین سال است و ورزشکاران عزیز نباید این فرصت را از دست بدهند.

وی با اشاره به بخشنامه وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اجباری بودن عضویت ورزشکاران سراسر کشور در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی و همچنین پوشش پزشکی تمامی رویدادهای ورزشی سراسر کشور یادآور شد: خوشحالم که اعلام کنم از این حیث فدراسیون این ظرفیت را دارد که به بهترین شکل ممکن انتظارات وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را برآورده کند.

دکتر پورکاظمی ضمن تبریک موفقیت تیم های ملی کشتی، ووشو ، تکواندو و هاکی در روزهای گذشته اظهار امیدواری کرد که مجموعه ورزش کشور در سال جدید در میادین بین المللی همچنان پرافتخار ظاهر شود.

۱۶ فروردین ۱۳۹۳ ۱۲:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.