آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری و تنیس روی میز جانبازان و معلولین برای شرکت در مسابقات هند

تیمهای ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین مردان و تنیس روی میز بانوان برای حضور در مسابقات هندوستان از سر گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛براساس رکوردگیریهای بعمل آمده از پانزده  وزنه‌برداردعوت شده  به دومین اردوی آمادگی در نهایت ده  ورزشکاری که توانستند رکوردهای لازم را بدست آوردند جهت ادامه تمرینات خود به سومین اردوی آمادگی راه یافتند .
تیم وزنه‌برداری جانبازان و معلولین کشورمان در مسابقات IWAS هندوستان که  آذرماه در شهر بنگلور هندوستان برگزار می‌شود شرکت خواهند داشت  و این رقابتها در دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان برپا می‌شود که مخصوص معلولین قطع عضو و ویلچری می‌باشد و وزنه‌برداران جانباز و معلول به منظور حضوری قدرتمند در این مسابقات تاکنون دو اردوی آمادگی خود را پشت سر گذاشتند.


همچنین در راستای حضور در این رقابتها  سومین اردوی آمادگی تیم ملی تنیس روی میز بانوان جانباز و معلول کشورمان از 31 شهریور ماه به مدت یک‌هفته در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تهران برگزار خواهد شد.
این اردوی آمادگی با دعوت از چهار بانوی ورزشکار معلول به منظور حضوری شایسته در بازیهای جهانی IWAS هندوستان (فدراسیون ورزشهای قطع عضو و ویلچری) تا 7 مهر ماه درجریان خواهد بود.
نمایندگانی از استانهای خوزستان، تهران و خراسان رضوی در این اردوی آمادگی حضور خواهند داشت.
تیم ملی تنیس روی میز بانوان جانباز و معلول کشورمان در کلاسهای 1 و 2 و3 و در سه بخش تیمی، انفرادی و دوبل در بازیهای جهانی IWAS هندوستان شرکت می‌نمایند.
مسابقات جهانی 2009 IWAS از 2 الی 11 آذرماه در شهر بنگلور هندوستان برگزار می‌گردد که کاروان ورزشی جانبازان و معلولین کشورمان در رشته‌های تنیس روی میز، دو و میدانی، تیر و کمان، تیراندازی، وزنه‌برداری، شناو والیبال‌نشسته در این رقابتها شرکت خواهد داشت.
در این اردوی آمادگی فروغ بختیاری، الهام چزانی، مهین احمدی، نرگس خزایی به مربیگری پروانه خلوصی و سرپرستی محبوبه‌محمدزاده تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

۳۰ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.