رییس فدراسیون کاراته ترکیه: قدرتهای برتر کاراته جهان در جام بسفر حضور دارند

رییس فدراسیون کاراته ترکیه: قدرتهای برتر کاراته جهان در جام بسفر حضور دارند
بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی جام بوسفر در حالی در استانبول برگزار می شود که رییس فدراسیون کاراته ترکیه ابراز امیدواری کرد این مسابقات با حضور کشورهای مطرح جهان از جمله فرانسه، ایتالیا، ایران، مصر و اسپانیا بالاترین سطح فنی را داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، به گفته "اسد دلی حسن" برای مسابقات بوسفر که مبارزاتش در بخش بزرگسالان طی روزهای 5 و 6 آوریل ( 16 و 17 فروردین) برگزار می شود، تاکنون 400 کاراته کا از 14 کشور اعلام آمادگی کرده اند که حضور چند قدرت برتر کاراته جهان می تواند سطح فنی این رقابتها را ارتقاء بخشد.

اسد که با سایت فدراسیون کاراته ترکیه گفتگو می کرد، در ادامه به این نکته هم اشاره کرد که جام بوسفر با بیش از یک ربع قرن سابقه برگزاری قدیمی ترین مسابقات بین المللی است که در سطح اروپا برگزار می شود.

وی گفت: برای کاراته کاهای اروپایی که ماه آینده چهل و نهمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان اروپا در تامپر فنلاند را پیش رو دارند، رقابتهای بوسفر می تواند یک دیدار تدارکاتی خوب و مفید باشد.

گفتنی است بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی جام بوسفر در حالی از روز جمعه 15 فروردین با برگزاری مسابقات نوجوانان و جوانان آغاز می شود که پیش از برگزاری این رقابتها تیم های شرکت کننده در اردوی مشترک یک هفته ای با یکدیگر به تمرین می پردازند.

تیم های ملی بزرگسالان کاراته کشورمان با 9 کاراته کا در بخش مردان (مجید حسن نیا در وزن منهای 55، امیر مهدی زاده و هامون درفشی پور در وزن منهای 60، سعید احمدی، حسین سمندر در وزن منهای 67، بهمن عسگری در وزن منهای 75، ذبیح اله پورشیب در وزن منهای 84 و سامان حیدری و سجاد گنج زاده در وزن به اضافه 84 کیلوگرم) و 6 نفر در بخش بانوان (نسرین دوستی و سحر کرجی، در وزن منهای 55 کیلوگرم فاطمه چالاکی، در وزن منهای 61 کیلوگرم رزیتا علیپور، در وزن منهای 68 کیلوگرم پگاه زنگنه و در وزن به اضافه 68 کیلوگرم حمیده عباسعلی) در این اردوی مشترک و مسابقات بین المللی بوسفر شرکت دارند.

ملی پوشان کاراته کشورمان روز جمعه ( 8 فروردین) راهی استانبول ترکیه شدند.

۱۱ فروردین ۱۳۹۳ ۰۸:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.