در ادامه رقابتهای بین المللی اسپانیا؛کسب دو مدال دیگر برای تیم ملی تیراندازی معلولین ایران

تیم تیراندازی جانبازان معلولان و جمهوری اسلامی ایران درادامه مسابقات تیراندازی بین المللی جام "آلیکانته " اسپانیا به یک مدال نقره و یک مدال برنز دیگر دست یافت .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ تیم تیراندازی جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات در مجموع موفق به کسب یک مدال طلا ، سه نقره ، دو برنز و یک مقام چهارمی شد.
در ادامه این رقابتها ، عطااله زارعی در رشته تفنگ بادی ایستاده باکسب593امتیاز به مدال برنز و در رشته تفنگ بادی درازکش با کسب 599امتیاز موفق به کسب مدال نقره شد.
با کسب این دو مدال توسط عطااله زارعی تیم ایران با کسب یک طلا ، سه نقره ، دو برنز و یک مقام چهارمی در مجموع به مقام پنجمی این مسابقات دست یافت .
اولین دوره مسابقات جام بین المللی الیکانته اسپانیا از روز 26شهریور ماه جاری با شرکت تیم هایی از کشورهای انگلیس ، ایران ، اسپانیا، امریکا، ونزوئلا ، سوئد ، نروژ ، هنگ کنگ ، هندوستان ، کوبا، قزاقستان، جمهوری چک، بلغارستان ، اتریش ، پرتغال و فنلاند در شهر الیکانته برگزار گردید .
"خلیل زارعی " در نخستین روز این مسابقات در رشته تفنگ بادی ایستاده مردان با امتیاز 566به مقام چهارم رسید .
خانم اعظم السادات رضایی نیز در رشته تفنگ بادی ایستاده خانم ها در با امتیاز 380موفق به کسب مدال نقره نخستین دوره این مسابقات شد.
بنابراین گزارش ، در رشته تپانچه بادی زنان نیز خانم "عالیه محمودی "با کسب 378امتیاز ضمن بهبود رکورد برون مرزی کشور به میزان چهار امتیاز موفق به کسب مدال طلا در این رشته شد.
خانم ها " ساره جوانمردی " و " زیور فدایی " نیز در همین رشته پس از خانم عالیه محمودی به ترتیب با کسب 369و 365 امتیاز موفق به کسب مدال نقره و برنز شدند.
۳۰ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.