کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان- دانمارک ؛ چند خبر کوتاه از حواشی هرنینگ

کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان- دانمارک ؛     چند خبر کوتاه از حواشی هرنینگ
اعضای تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان که بامداد دیروز جمعه تهران را به مقصد هرنینگ ترک کرده بودند، عصر دیروز وارد شهر کپنهاک شده و پس از استقبال توسط جمعی از کارکنان سفارت ایران در دانمارک و مسئولان فدراسیون کشتی دانمارک، از این شهر با قطار راهی شهر هرنینگ شدند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ آزادکاران هم‌اکنون در هتل هرنینگ محل اقامت خود اسکان یافته‌اند و قرار است عصر فردا حسن رحیمی در وزن 55 کیلوگرم، مهدی تقوی در وزن 66 کیلوگرم و سعید ابراهیمی در وزن 96 کیلوگرم وزن‌کشی کنند.
تمامی کشتی‌گیران آزادکار از نظر شرایط جسمانی در وضعیت ایده‌آلی قرار دارند و هیچ‌کدام از ملی‌پوشان با مشکل اضافه وزن روبرو نیستند.
رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان روزهای 30 شهریور تا 1 مهر در سالن مسه سنتر اصلی شهر هرنینگ برگزار می‌شود.

*دکتر محمد توکل وارد شهر کپنهاک شد
دکتر محمد توکل عضو ایرانی هیأت رئیسه‌ی فدراسیون جهانی کشتی برای شرکت در کنگره فیلا که صبح فردا (یکشنبه) در شهر هرنینگ برگزار می‌شود وارد کشور دانمارک شد.
سید اکبر میری روشن رئیس کمیته‌ی روابط بین‌الملل فدراسیون کشتی نیز به نمایندگی از کشورمان در این کنگره حضور دارد.

*بیش از نیمی از تیم‌ها وارد شهر هرنینگ شده‌اند
در حالی که رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان از روز دوشنبه در شهر هرنینگ کشور دانمارک برگزار می‌شود، تاکنون بیش از نیمی از تیم‌های حاضر وارد شهر هرنینگ شدند.ترکیه آخرین تیمی بود که لحظاتی پیش وارد شهر کپنهاک شده و با قطار راهی شهر هرنیگ شد.
در رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان تیم‌های مطرحی همچون، ایران، روسیه،‌ آذربایجان، آمریکا، ترکیه، کوبا، گرجستان، اوکراین، ارمنستان، قزاقستان، کره‌ی جنوبی، ژاپن، لهستان، بلغارستان، مجارستان، لیتوانی، بلاروس، ازبکستان، تاجیکستان، فرانسه، آلمان، هند، مغلوستان، قرقیزستان، آلبانی، دانمارک، اسلواکی و رومانی حضور دارند.

*آزادکاران، تمرینات خود را در هرنینگ دنبال کردند
آزادکاران کشورمان پس از حضور در شهر هرنینگ و اقامت در هتل هرنینگ اولین تمرین خود را برگزار کردند و قرار است تا ساعتی دیگر نیز دومین تمرین خود را در این شهر برگزار کنند.
براساس اعلام دکتر امیرساسان پزشک تغذیه تیم ملی، هیچ کدام از کشتی‌گیران کشورمان برای رسیدن به وزن قانونی مشکلی نداشته و همگی در شرایط عالی به سر می‌برند.
بنا به اعلام سرپرست تیم ایران، مسئولان برگزاری این رقابت‌ها برای اسکان شرکت‌کنندگان با کمبود جا مواجه شده‌اند.
 

*پخش مستقیم دیدارهای رده‌بندی و فینال از شبکه سوم سیما
قرار است با مساعدت مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه‌ی سوم سیما دیدارهای رده‌بندی و فینال رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان از شبکه سوم سیما به صورت مستقیم پخش شود.
بنا به اعلام گروه اعزامی شکبه سوم سیما به رقابت‌های جهانی دانمارک، سایر رقابت‌های مهم کشتی‌گیران کشورمان نیز ضبط شده و در ویژه‌برنامه‌هایی از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.
رقابت‌های فینال و رده‌بندی مسابقات جهانی دانمارک از ساعت 21:30 تا 23:30 به وقت تهران برگزار می‌شود. (در صورت تغییر ساعت رسمی کشور، ساعت پخش این مسابقات نیز یک ساعت تغییر خواهد کرد.)
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان طی روزهای 30 شهریور تا 5 مهرماه در شهر هرنینگ برگزار می‌شود.
 

*پخش زنده‌ی مسابقات کشتی قهرمانی جهان از رادیو ورزش     
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان که از روز دوشنبه 30 شهریورماه در شهر هرنینگ دانمارک برگزار خواهد شد توسط شبکه‌ی رادیو یی ورزش به صورت مستقیم پخش و گزارش خواهد شد.
بر این اساس سعید میرزا شفیع و غلامعلی پیرایرانی دو تن از گزارشگران مطرح کشتی که به این دوره از مسابقات اعزام شدند، مسئولیت گزارش لحظه به لحظه‌ی این مسابقات را برعهده خواهند داشت.
این رقابت‌ها از ساعت 15:30 به وقت ایران آغاز شده و تا ساعت 23:30 ادامه خواهد داشت. (در صورت تغییر ساعت رسمی کشور ساعت برگزاری این مسابقات نیز یک ساعت تغییر خواهد کرد)
رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان روزهای 30 شهریور تا 5 مهر در شهر هرنینگ برگزار می‌شود.

 

۲۸ شهریور ۱۳۸۸ ۱۷:۰۰

نظر مخاطبان

اسماعیل
۱۳۹۱/۰۳/۰۲ Iran
5
0
0

کشتی ازاد


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.