دهمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان ؛دومین طلای تکواندو ایران بر گردن مهدی

دهمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان ؛دومین طلای تکواندو ایران بر گردن مهدی
مهدی اسحاقی نوجوان ملی پوش کشورمان، مدال طلای وزن 45- کیلوگرم دهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان را به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛دهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان از یکشنبه سوم الی ششم فروردین ماه به میزبانی چین تایپه و در سالن "آرنا" شهر تایپه در حال پیگیری است.

 در سومین روز مسابقات مهدی اسحاقی تکواندوکار وزن 45- کیلوگرم کشورمان، در دیدار فینال به مصاف رقیبی از کشور روسیه رفت که در پایان و با کسب نتیجه 12 بر 4 به مدال طلای این وزن دست یافت.

اسحاقی در نخستین مبارزه خود، نماینده آمریکا را با نتیجه 17 بر یک از پیش رو برداشت و در دومین دیدار به مصاف حریف فرانسوی رفت که وی را نیز با نتیجه 14 بر صفر از پیش رو برداشت و در سومین مبارزه خود به مصاف تکواندوکاری از کشور آلمان رفت که در پایان و با کسب نتیجه 8 بر صفر مدال برنز خود را قطعی کرد.

تکواندوکار وزن 45- کیلوگرم کشورمان در چهارمین دیدار خود به مصاف نماینده ای از کشور ترکیه رفت که در پایان با کسب نتیجه 16 بر 4، مدال نقره خود را قطعی و به دیدار فینال این وزن راه یافت.
۶ فروردین ۱۳۹۳ ۰۷:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.