اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام آغاز شد

اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام آغاز شد
با آغاز سال جدید و در ادامه تمرینات مستمر و منظم، ششمین مرحله اردوی تیم های ملی آبهای آرام مردان و پنجمین مرحله اردوی تیم ملی بانوان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، پاروزنان تیم ملی آبهای آرام کشورمان که خود را برای حضوری موفق و کسب مدال در بازیهای آسیایی اینچوآن کره جنوبی آماده می کنند، با نزدیک شدن به این رقابتها تمرینات فشرده و تخصصی خود را زیر نظر مربیان دنبال می نمایند.
در همین راستا ششمین مرحله اردوی تدارکاتی ملی پوشان آبهای آرام مردان بزرگسال کشورمان در رشته کایاک و کانو کانادایی از امروز 5 فروردین ماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی آغاز خواهد شد و تا 25 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
در این مرحله از اردو ایرج اقلیمی به عنوان مدیر تیمهای ملی و سرمربی تیم ملی کایاک، الیاس اقلیمی به عنوان سرمربی تیم کانوکانادایی، انوس عباسی و محمود ساویز به عنوان مربیان کایاک تیم بزرگسالان حضور خواهند داشت.
بر این اساس احمدرضا طالبیان از اصفهان، علیرضا علیمحمدی از البرز، حمیدرضا ترکی از بوشهر، آرمین بخشی زاد از تهران، افشین شعبانی از کرمانشاه، رحمت قادری، سعید فضل اولی، علی آقا میرزایی از گیلان، امین بوداغی و فرزین اسدی از مازندران در تیم ملی کایاک آقایان بزرگسال، کیا اسکندانی و علی باجلان از تهران، شاهو ناصری از کردستان، علی اوجاقی از کرمانشاه، عادل مجللی از گلستان، محسن سعادتخواه از گیلان و پژمان دیوسالاری از مازندران در تیم ملی کانوی آقایان بزرگسال پارو می زنند.
قایقرانان تیم ملی آبهای آرام بانوان نیز از فردا 6 تا 26 فروردین ماه پنجمین مرحله اردوی آماده سازی خود را در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می کنند.
در این اردو سارا حنیفه زاده و مهسا آذری از تهران، آرزو حکیمی مقدم از همدان و مینا عبدالهی و هدیه کاظمی از هرمزگان زیر نظر ایرج اقلیمی مدیرتیمهای ملی و سرمربی و آیگون پژوهش مربی خود تمریناتشان را پیگیری می کنند.
۵ فروردین ۱۳۹۳ ۱۴:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.