مسابقات جودو جایزه بزرگ گرجستان؛جمالی و قاسمی نژادفردا بر روی تاتامی می روند

مسابقات جودو جایزه بزرگ گرجستان؛جمالی و قاسمی نژادفردا بر روی تاتامی می روند
سه نماینده ایرانی در رقابتهای جودو جایزه بزرگ تفلیس فردا بر روی تاتامی می روند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، تیم ملی جودو کشورمان که برای حضور در یک اردوی مشترک و مسابقات جایزه بزرگ راهی گرجستان شده بود بعد از پایان اردوی مشترک خود با جودوکاران میزبان ، روسیه و فرانسه از روز شنبه مسابقات خود را در تفلیس آغاز می کند.

آئین قرعه کشی این مسابقات در تفلیس برگزار شد و سه جودوکار کشورمان رقبای خود را شناختند. در این دوره از مسابقات 192 جودوکار از24 کشور جهان حضور دارند که 117 جودوکار در بخش مردان و 75 جودوکار در بخش مردان به رقابت خواهند پرداخت.

امروز جمعه اول فروردین ماه در نخستین روز مسابقات جودوکاران در اوزان 60- و 66- کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت که تیم ایران نماینده ندارد. اما روز شنبه دوم فروردین ما دو نماینده ایران در اوزان 81- و 90- کیلوگرم به روی تاتامی می روند.

در وزن 81- کیلوگرم 21 جودوکار شرکت دارند که امیر قاسمی نژاد نماینده ایران دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف مصاف برنده مبارزه "کاتیف" از اوکراین و "جیوانی " از ایتالیا می رود. قاسمی نژاد در صورت برتری یکی از جودوکاران آذربایجان یا امارات را در مرحله یک چهارم نهایی دیدار می کند.

محمد جمالی در وزن 90- کیلوگرم در اولین دیدار "گوگاتچاری" از گرجستان را پیش رو دارد. جمالی در صورت پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته و برای صعود به نیمه نهایی به دیدار برنده مبارزه اوکراین و آذربایجان خواهد رفت.

یکشنبه سوم فروردین ماه در آخرین روز این مسابقات جواد محجوب دور نخست استراحت دارد و سپسس با برنده مبارزه "لوریشویلی" از گرجستان و "واسکوویچ" از لیتوانی می رود. در این وزن 14 جودوکار حضور دارند که محجوب با پیروزی در مبارزه دور دوم خود راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.

۱ فروردین ۱۳۹۳ ۱۳:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.