در میان استقبال پرشورمردم و رئیس کمیته ملی المپیک؛تیم های ملی کشتی آزاد و ووشو وارد کشور شدند

در میان استقبال پرشورمردم و رئیس کمیته ملی المپیک؛تیم های ملی کشتی آزاد و ووشو وارد کشور شدند
بامداد امروز در میان استقبال پرشور مردمی و مسئولین و رئیس کمیته ملی المپیک تیم های ملی کشتی آزاد و ووشو کشور وارد فرودگاه بین المللی امام (ره)شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که در رقابتهای جهانی با شکست قدرتمندانه مدعیان کشتی جهان در کشور آمریکا به عنوان قهرمانی دست یافته بود در میان استقبال پرشور مردم،مسئولین،پیشکسوتان و وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک و سردار نقدی صبح امروز وارد تهران شد.
همچنین تیم ملی ووشو کشورمان که در رقابتهای جهانی جوانان موفق گردید در بخش ساندا به عنوان قهرمانی و در مجموع به عنوان نایب قهرمانی دست یابد همزمان با ورود تیم ملی کشتی آزاد به تهران وارد فرودگاه بین المللی امام (ره) گردید.
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک که در مراسم استقبال تیم های ملی کشتی و ووشو حضور داشت ضمن تشکر از مسئولین دو فدراسیون،کادر فنی و ملی پوشان ابراز امیدواری کرد تا نمایندگان کشورمان در بازیهای آسیایی اینچئون نیز خوش بدرخشند.
وی گفت:در ایام نوروز ورزشکاران کشورمان عیدی خوبی به مردم دادند و دل ایرانیان اقصی نقاط جهان از موفقیت های کشتی گیران و ووشو کاران شاد گردید و جا دارد به این عزیزان خسته نباشید گفته و برای آنها و خانواده محترمشان سال خوبی را آرزو می کنم.

۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ۱۷:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.