پیام تبریک کمیته ملی المپیک به مناسبت فرا رسیدن سال نو

پیام تبریک کمیته ملی المپیک به مناسبت فرا رسیدن سال نو
کمیته ملی المپیک فرا رسیدن سال نو شمسی را به تمامی هموطنان ایرانی در میهن عزیزمان و اقصی نقاط جهان بخصوص جامعه ورزش کشور تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام تبریک فوق آمده است:
نوروز باستانی تجلی‌گر دست به آسمان ساییدن و بندگی و نجوا به درگاه پروردگار یکتا است، لحظه مشترک پایان یک سال و آغاز سالی دگر، و حال خداوند متعال را شاکریم که باز هم توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را برای ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعلق بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ایران اسلامی ببندیم.
جامعه ورزش ایران اسلامی با لطف و عنایت خداوند رحمان و رحیم و در سایه منویات حکیمانه مقام معظم رهبری، حمایت های همه جانبه دولت و مجلس و کوشش تک تک دلسوزان دین و میهن،مسئولین،مربیان وقهرمانان و دعای خیر مردم عزیزگام در سال نو می نهد تا همچون گذشته بتواند برای کشور عزیزمان در عرصه بین المللی افتخار آفرینی کند.
اما سال  1393، سالی است که باید ره توشه خود را برای حضوری شایسته در رقابتهای متعدد قاره ای و جهانی بخصوص بازیهای آسیایی اینچئون و المپیک نوجوانان و بازیهای ساحلی مهیا کنیم که بدون تردید می بایست  برای دستیابی به هر آنچه از ورزش کشور در این بازی ها انتظار داریم برای عزت و سربلندی ایران عزیز، همت کرده و بیش از پیش یکپارچه و یکدل با توکل بر خالق متعال بکوشیم.
امید داریم ایران اسلامی و به خصوص ورزش کشور در سال جدید به مانند سالهای گذشته سربلند بوده و پرچم خوش رنگ کشورمان همواره در قله های پرافتخار جهان برافراشته گردد.
نوروزتان پیروز، دلتان پیوسته شاد و دستانتان پر بار باد.

۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ۰۸:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.