قول مهندس علی آبادی به بسکتبالی ها؛در هر جا و هر مسئولیتی که باشم این رشته را صاحب خانه بسکتبال خواهم کرد

قول مهندس علی آبادی به بسکتبالی ها؛در هر جا و هر مسئولیتی که باشم این رشته را صاحب  خانه بسکتبال خواهم کرد
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در حاشیه نشست با مسئولین و کادر فنی تیم ملی بسکتبال از احداث خانه بسکتبالی در شان نام و جایگاه این رشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در حاشیه نشست مسئولین فدراسیون بسکتبال با رئیس ، دبیر کل و اعضای هیات علمی کمیته ملی المپیک که جهت ارائه برنامه تنظیمی فدراسیون بسکتبال برای حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی گوانگجو برپا شده بود مهندس علی آبادی با اشاره به موفقیت های اخیر تیم ملی بسکتبال و پتانسیل موجود در آن گفت: لازم می دانم در اینجا اعلام کنم فدراسیون بسکتبال بواسطه داشتن افراد با اخلاق، با منطق که کاملا با روح ورزش سازگار است توانسته به موفقیت های درخشان سالهای اخیر دست یابد و شک نداشته باشید که با این همدلی و وفاقی که ایجاد کرده اید روزهای درخشان تری در انتظارتان خواهد بود.
وی ادامه داد:اعتقاد داشته و دارم که ورزش نیازمند افراد دلسوز و با اخلاقی است که در کنارداشتن اطلاعات لازم باید بتوانند روحیه همدلی و همکاری را در مجموعه تحت مدیریت خود ایجاد نمایند. خوشبختانه شما اراده کردید، وقت گذاشتید و اجازه ندادید در طول 4 سال کوچکترین حاشیه ای به بسکتبال راه یابد که مطمئنا المپیکی و جهانی شدن بسکتبال کمترین حقتان بوده و است.
علی آبادی خطاب به دست اندرکاران فدراسیون بسکتبال گفت: درخواست من از شما این است که یک دقیقه هم کار را رها نکنید که یک دقیقه اگر از کار و فعالیت منظم خود دست بکشید دیگر نمی توانید جایگاهی را که بدست آورده اید حفظ کنید. دنیا در حال کار است و اگر غافل شویم روز به روز فاصله مان بیشتر خواهد شد.
حال که در سازمان تربیت بدنی نیستم باید اعتراف کنم فدراسیون بسکتبال جزو معدود فدراسیون هایی بود که بخاطر مدیریت قوی و نظم و نظام ایده آل در امورش وقت زیادی از من و سازمان نگرفت. ما با ایمان به این مجموعه فقط و فقط حمیات کردیم گرچه اعتقاد دارم باید بیش از اینها بسکتبال ایران پشتیبانی شود.
وی در پایان اظهار داشت: بعد از موفقیت های بسکتبال به این جامعه این رشته قول دادم که خانه یا کاخ بسکتبال را احداث کنم اما متاسفانه همانگونه که خودتان مطلعید تا کنون موفق به یافتن زمینی مناسب برای این کار نشده ایم. این قول را اینجا می دهم که حتی اگر در مجموعه ورزش نباشم در هر پست و مقامی به این وعده جامه عمل خواهم پوشاند ضمن اینکه اعتقاد دارم ورزش از جمله اموری است که هیچگاه ارتباطم را با آن قطع نخواهم کرد.

 

۲۸ شهریور ۱۳۸۸ ۱۶:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.