شمشیربازی نوجوانان و جوانان آسیا؛ شمشیربازان اسلحه سابر بانوان ششم و هفدهم شدند

شمشیربازی نوجوانان و جوانان آسیا؛ شمشیربازان اسلحه سابر بانوان ششم و هفدهم شدند
نجمه سازنچیان و کیانا باقرزاده نمایندگان ایران در اسلحه سابر بانوان مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا بودند که به ترتیب با کسب عنوان های ششم و هفدهم به کار خود پایان دادند.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، در چارچوب مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که در اردن جریان دارد، دو نماینده کشورمان در اسلحه سابر بانوان به مصاف حریفان خود رفتند و در نهایت در میان 36 بازیکن شرکت کننده به عنوان های ششم و هفدهم دست یافتند.
 بر این اساس نجمه سازنچیان پس از اینکه ژاپن، هنگ  کنگ و اردن را در مرحله مقدماتی با شکست مواجه کرد و نتایج دیدار برابر نمایندگان چین و قزاقستان را واگذار کرد موفق شد در جدول 32 نفره مسابقات موفق شد حریفی از هنگ کنگ را مغلوب کند.
سازنچیان در جدول 16 نفره نیز مقابل بازیکن سنگاپوری به برتری دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد اما در این مرحله مقابل ورزشکار چین تن به شکست داد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند. سازنچیان در رده بندی نهایی به عنوان ششم دست یافت.
کیانا باقرزاده دیگر شمشیرباز اسلحه سابر بانوان ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا بود که با کسب عنوان هفدهم به کار خود پایان داد. باقرزاده در مرحله مقدماتی مسابقات شمشیربازان چین، اردن، سنگاپور و هنگ کنگ را از سد راه برداشت و البته مقابل حریفانی از تایلند و قزاقستان متحمل شکست شد.
 در هر صورت باقرزاده  با کسب این نتایج به جدول 32 نفره راه یافت اما در این جدول در مصاف با نماینده ای از کشور ژاپن باخت و در نهایت به عنوان هفدهم دست یافت.

۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ۱۱:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.