اولین دوره رقابتهای بین المللی شطرنج بهین باز آفرین البرز ؛ امید نوروزی قهرمان شد

اولین دوره رقابتهای بین المللی شطرنج  بهین باز آفرین البرز ؛ امید نوروزی قهرمان شد
امید نوروزی شطرنج باز با تجربه کشورمان با کسب 9.5 امتیاز عنوان قهرمانی رقابت های بین المللی شطرنج بهین باز آفرین البرز را از آن خود کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، اولین دوره مسابقات جام بین المللی شطرنج بهین باز آفرین البرز در تاریخ 15 اسفند ماه با حضور 295 شطرنجبازان داخلی و خارجی از کشورهای ایران، گرجستان و آذربایجان آغاز شدعصر امروز 23 اسفند با قهرمانی مقتدرانه امید نوروزی با کسب 9.5 امتیاز که در رده بندی اولیه جدول مسابقات بخت سیزدهم را به خود اختصاص داده بود، به پایان رسید.
استاد بزرگ ووگار رسولوف از آذربایجان با کسب 9 امتیاز در سایه قهرمانی ایستاد و استاد بین المللی شوتا آزالادزه از گرجستان نیز با 9 امتیاز پس از پوئن شکنی مقام سوم این دیدارها را کسب کرد.
همچنین استاد فیده سید خلیل موسوی با کسب 9 امتیاز مقام چهارم را بدست آورد، استاد بزرگ اصغر گلی زاده، استاد فیده شاهین لرپری زنگنه، استاد بزرگ مرتضی محجوب، استاد فیده محمد امین طباطبایی و استاد بین المللی زوراب جاواخادزه از گرجستان هریک با 8.5 امتیاز پس از پوئن شکنی به ترتیب عنوان های پنجم تا نهم را به خود اخصاص دادند و استاد بین المللی محسن شعرباف با 8 امتیاز رده دهم جدول را از آن خود کرد.
پس از پایان این رقابت ها بدون فوت وقت مراسم اختتامیه با حضور اهالی رسانه در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد و جوایزی به عنوان آوران این مسابقات اهدا شد.
 

۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ۱۰:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.