رقابتهای جام جهانی -ترکیه؛ووشو کاران در روز نخست 6 مدال گرفتند

رقابتهای جام جهانی -ترکیه؛ووشو کاران در روز نخست 6 مدال گرفتند
تیم ملی ووشو کشورمان در نخستین روز از رقابتهای جهانی جوانان ترکیه موفق به کسب 6 مدال شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در نخستین روز از پنجمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جهان که با حضور نمایندگان 48 کشور به میزبانی ترکیه و در شهر آنتالیا پیگیری می شود، با کسب یک مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز برای تیم ایران همراه شد.

روز گذشته منیره پناهی توانست در فرم چانگ چوان به مدال برنز دست یافته و ششمین مدال کاروان ووشوی ایران را به نام خود ثبت کند. وی صبح دیروز هم  توانسته بود در فرم دائو شو رده سنی نونهالان با امتیاز 8،95 به مدال نقره دست یابد.
ناهید پورشبانان دختر تالوکار ایران در فرم نن دائو رده سنی نوجوانان با کسب امتیاز 9،22 بر سکوی نخست تکیه زد و نخستین مدال طلای ایران را به نام خود ثبت کرد .
در فرم تای چی چوان رده سنی جوانان دختر، حمیده برخور با نمایشی تحسین برانگیز و کسب امتیاز 9،45 به مدال نقره دست یافت.
در فرم چانگ چوان بخش پسران و در رده سنی نونهالان، تیم ایران دو نماینده داشت که طاها بدیعی با امتیاز 8،95 به مدال نقره دست یافت و «شاهین بنی طالبی» با 8،90 امتیاز چهارم شد.
«نفیسه پورگنجی» در فرم دائو شو دختران و در رده سنی جوانان، با امتیاز 9،19 به مدال برنز رسید.
اما در بخش ساندا (مبارزه) نیز تیم ایران روز  گذشته به چهار پیروزی رسید که «صبا شریفی» در وزن 60 کیلوگرم دختران در دو راند متوالی «برهما ویلانی» از هند را مغلوب کرد و به دور بعدی راه یافت تا حریفی از روسیه را در پیش داشته باشد.

در وزن 56 کیلوگرم دختران، «زهرا سلحشور» برابر استفانو از روسیه در 2 راند پیاپی پیروز شد. وی در مرحله بعدی به مصاف حریفی از مصر خواهد رفت.

در وزن 65 کیلوگرم پسران، «عرفان آهنگریان» با قدرت نماینده ترکمنستان به نام «تیمور دوگوشین» را شکست داد. وی باید در مرحله بعدی به مصاف برنده مبارزه فرانسه و اندونزی می رفت که هر دو ساندکار فرانسه و اندونزی از جدول مسابقات کنار گذاشته شده اند.

همچنین در وزن 75 کیلوگرم پسران، «میلاد عارفی مقام» برابر «ناوین جاتین» از هندوستان پیروز شد تا در مرحله بعدی به مصاف حریفی از افغانستان برود.

۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ۰۹:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.