صید یک مدال طلا و یک نقره مسابقات آسیایی جایزه بزرگ تیراندازی با کمان برای ایران در تایلند

صید یک مدال طلا و یک نقره مسابقات آسیایی جایزه بزرگ تیراندازی با کمان برای ایران در تایلند
تیم های کامپوند مردان و بانوان ایران در رقابت های تیراندازی با کمان جایزه بزرگ آسیا در بانکوک تایلند به مدال طلا و نقره تیمی دست یافتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی با کمان، نتایج و برنامه این رقابت ها به شرح زیر است :

* کمان کامپوند :

- تیمی مردان : تیم ایران با ترکیب اسماعیل عبادی ، امیر کاظم پور و مجید قیدی در دور یک چهارم نهایی 229 - 217 تیم هنگ کنگ را شکست داد.

 سپس در نیمه نهایی 228 - 227 از سد چین تایپه گذشت و در فینال با برتری 232 - 227 برابر هند مدال طلا گرفت.

در مصاف رده بندی نیز چین تایپه 230 - 226 تایلند را شکست داد و سوم شد.

 - تیمی زنان : تیم ایران با ترکیب مینو عابدی ، شبنم سرلک و مریم رنجبر در دور اول استراحت کرد و در نیمه نهایی 226 - 215 برابر تایلند به برتری رسید.

 تیم بانوان ایران در دیدار پایانی 204 - 219 مغلوب هند شد و نقره گرفت.

 در دیدار رده بندی چین تایپه 226 - 210 تایلند را شکست داد و سوم شد.

* تیمی مختلط : تیم ایران با ترکیب مینو عابدی و اسماعیل عبادی پس از استراحت در دور نخست ، در یک چهارم نهایی به مصاف برنده لائوس و عراق می رود.

* کمان ریکرو :

 - تیمی مردان : تیم ایران با ترکیب ساسان رضوی ، عماد خلج و بهزاد پاکزاد در دور یک هشتم نهایی و در حالی که با تیم چین 4 - 4 مساوی بود ، در تیر طلایی 4 - 5 (امتیاز : 20 به 26 ) مغلوب و حذف شد تا در نهایت در رده نهم قرار بگیرد.

 در دیدار فینال این بخش چین تایپه با هند دیدار می کند و در مصاف رده بندی ژاپن 5 - 4 روسیه را شکست داد و سوم شد.

- تیمی زنان : تیم ایران با ترکیب ملیکا عبدالکریمی ، ساره اسدی و مریم محمودی سرشت در دور اول 6 - 0 بوتان را شکست داد و در یک چهارم نهایی 2 - 6 مغلوب هند شد و از دور رقابت ها کنار رفت و در نهایت ششم شد. در دیدار رده بندی این بخش ژاپن 6 - 0 هند را برد و در مصاف پایانی روسیه با چین تایپه دیدار می کند.

 - تیمی مختلط : تیم ایران با ترکیب ملیکا عبدالکریمی و ساسان رضوی در یک هشتم نهایی به مصاف تیم چین می رود و در صورت برد باید با ژاپن مصاف دهد.

برنامه انفرادی این رقابت ها به شرح زیر می باشد :

 * کمان کامپوند :

- انفرادی مردان : اسماعیل عبادی در دور اول استراحت می کند و در دور دوم به مصاف برنده سرگئی شپوتکو از قزاقستان و هوآ تانگ از چین می رود. مجید قیدی در دور اول استراحت می کند و در دور دوم با آنگ هان تنگ از سنگاپور روبرو می شود. امید طاهری در دور اول استراحت می کند و در دور دوم با شیخان ولید از عراق روبرو خواهد شد. امیر کاظم پور پس از استراحت در دور اول ، در دور دوم با برنده روسندو سومبریو از فیلیپین و عامر نبیل خضرجی از عراق روبرو خواهد شد.

- انفرادی زنان : مینو عابدی در دور اول استراحت می کند و در دور دوم با برنده پریسا براتچی از ایران و فاطمه المشهدانی از عراق روبرو خواهد شد. شبنم سرلک در دور اول استراحت می کند و در دور دوم با برنده مصاف سِوتلانا شپوتکو و آنگ وی یینگ از سنگاپور روبرو خواهد شد. مریم رنجبر در دور اول با تانگ لی کا از هنگ کنگ و در صورت برد با برنده چن لی جو از چین تایپه و دتسونه دائوفاسوک از لائوس روبرو خواهد شد.

 * کمان ریکرو :

 - انفرادی مردان : ساسان رضوی در دور اول با بازیل بکری عطیق از مالزی و در صورت برد با هیده کی کیکوچی از ژاپن روبرو می شود. بهزاد پاکزاد در دور اول با هیروکانی ساتو مصاف دشواری دارد و در صورت برد به دیدار برنده هو کواک کوآن از هنگ کنگ و آلکسی نیکولایف از روسیه می رود. روزبه نظریان در دور اول با اکرم جانی محمد از مالزی دیدار می کند و اگر برنده شود باید به مصاف برنده جی یانگ از هنگ کنگ و کاپیل از هند می رود. عماد خلج در دور اول با تیان یو شو از چین و در صورت برد به مصاف برنده دیدار تام وونگ از تایلند و تشرینگ از بوتان خواهد رفت.

- انفرادی زنان : ملیکا عبدالکریمی در دور اول با کاروروم نانتیا از تایلند و در صورت برد در دور دوم با رن هایاکاوا از ژاپن دیدار می کند. مژده ممبینی در دور اول با نور افیضه عبدالخیل از مالزی رقابت می کند و در صورت برد باید با کائوری کاواناکا از ژاپن روبرو شود. مریم محمودی سرشت در دور اول با غزوه الجمیل از عراق و در صورت برد با دوی لایشرام از هند دیدار می کند. ساره اسدی در دور اول با سریناپا فائوفونگام از تایلند و در صورت برد با یوکی هایاشی از ژاپن دیدار می کند.

نجمه آبتین کماندار المپیکی کشورمان بار دیگر افتخار آفرین شد و به عنوان رئیس فیلد آسیا انتخاب شد.

۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ۰۸:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.