با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک ، مهرامی ها جام قهرمانی را بالای سر بردند

با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک ، مهرامی ها جام قهرمانی را بالای سر بردند
تیم بسکتبال مهرام با شکست پتروشیمی در حالی قهرمان باشگاههای آسیا شد که کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در سالن مسابقات از نزدیک شاهد این رقابت ها بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،فینال تمام ایرانی باشگاههای غرب آسیا با حضور تیمهای مهرام و پتروشیمی از ایران و حضور پر شور تماشاگران عصردیروز در سالن بسکتبال آزادی برگزار شد و تیم مهرام موفق شد با شکست حریف نامدار خود برای پنجمین بار قهرمانی غرب آسیا را از آن خود نماید.

بازی با حملات هماهنگ و شوتهای موفق پتروشیمی آغاز شد و این تیم از همان ابتدا ی بازی از میزبان خود پیش افتاد و موفق شد نیمه اول مسابقه را با برتری 34-43 به پایان ببرد.

با شروع نیمه دوم تیم  مهرام  عملکرد متفاوتی را به نمایش گداشت و همکاری صمد نیکخواه بهرامی،حامد حدادی و اوشین ساهاکیان امتیازات فراوانی را برای مهرام به ثبت رساند. خروج مهدی کامرانی از زمین بدلیل خطای چهارم  و همچنین پایان یافتن محدویت خطای تیمی پتروشیمی در دقیقه چهارم کوارتر سوم ،  برای بازیکنان مهرام فرصت مناسبی را مهیا نمود تا امتیازات عقب افتاده را جبران کرده و  برای اولین بار در طول بازی از حریف خود پیشی بگیرند. در کوارتر آخر نیز تیم مهرام  موفق شد برتری خود را حفظ نموده تا در نهایت با نتیجه 73-90  پیروز میدان لقب گرفته و فهرمان غرب آسیا شود.

دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، مهندس کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ، احسان حدادی نایب قهرمان پرتاب وزنه المپیک لندن و محمدرضا قلی پور دارنده چهار مدال جهانی ووشو  با حضور در  تالار بسکتبال آزادی، این دیدار زیبا را از نزدیک مشاهده نمودند و در خاتمه جام قهرمانی از سوی کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک به مهرامی ها قهرمان این دوره از رقابتها اعطا شد 

۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ۱۶:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.