تیم ملی والیبال استرالیا به ایران می آید

تیم ملی والیبال استرالیا به ایران می آید
سرپرست تیم ملی والیبال ایران از سفر تیم ملی استرالیا به ایران برای برگزاری چند دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم ایران خبر داد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر افزود: فدراسیون والیبال استرالیا از ایران درخواست میزبانی برای سه بازی تدارکاتی و دوستانه کرده است که مسئولان فدراسیون والیبال با این درخواست موافقت کردند.
وی تصریح کرد: بر این اساس تیم ملی والیبال استرالیا اردیبهشت ماه به تهران خواهد آمد و سه بازی با تیم های ملی الف و ب ایران برگزار خواهد کرد.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه اردوی تیم های ملی الف و ب ایران از دهم فروردین ماه سال آینده آغاز می شود، گفت: 30 بازیکن منتخب در این مرحله به اردو دعوت می شوند که تمرینات خود را در دو گروه الف و ب آغاز می کنند و در پایان هر مرحله از اردو تعدادی حذف و در مرحله بعد تعدادی اضافه می شوند. بدین ترتیب بر اساس سیاست تدوین شده، سعی خواهیم کرد که از کلیه بازیکنانی که درخششش خوبی در لیگ برتر داشته اند، استفاده و آنها را تست کنیم.
بازیکنان در دو نوبت صبح و عصر به صورت سه روز تمرین و یک روز استراحت زیر نظر حسین معدنی، چورا و دیگر اعضای کادر فنی کار خواهند کرد.
وی در باره دیگر دیدارهای تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران گفت: پس از اردوی مشترک با استرالیا تیم ملی والیبال ایران راهی بلغارستان می شود و سپس از آن کشور به صربستان خواهد رفت. ملی پوشان در این کشورها چند بازی تدارکاتی و دوستانه برگزار می کنند تا آماده حضور در لیگ جهانی والیبال شوند.
۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ۱۱:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.