هروی مربی تیم ملی کاراته:شانس کسب مدال در تمامی اوزان را داریم

هروی مربی تیم ملی کاراته:شانس کسب مدال در تمامی اوزان را داریم
شهرام هروی مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان با اشاره به ظرفیت و کلاس بالای کاراته ایران نسبت به سایر کشورهای آسیایی گفت: در همه وزنها شانس اول قهرمانی در بازیهای آسیایی اینچئون هستیم و بخت حضور اوزان مختلف در این رقابتها یکسان است.
هروی در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته در مورد رقابتهای قهرمانی کشور بزرگسالان در شیراز گفت: از آنجا که از قبل اعلام شده بود فقط نفرات اول هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت می شوند رقابتها با حساسیت و بسیار نزدیک و تنگاتنگ برگزار شد و کاراته کاها تا لحظه آخر مسابقه برای برنده شدن و راهیابی به اردوی تیم ملی می جنگیدند.

مربی تیم ملی بزرگسالان سطح مسابقات را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: نفرات برتر اوزان مختلف به اضافه بهزاد بهرامی که در وزن خود به مقام دوم رسید و به تشخیص کادر فنی شایسته حضور در اردو است، از روز دوم اردیبهشت ماه در کنار ملی پوشان سال قبل، عملاً اردوی تیم ملی را استارت خواهند زد.

هروی ادامه داد: از آنجا که برنامه های اصلی اردو برای رقابتهای آسیایی کره جنوبی و قهرمانی جهان آلمان از اردیبهشت ماه آغاز می شود، فروردین ماه سال آینده برای شرکت در کمپ تمرینی ترکیه و متعاقب آن شرکت در مسابقات بین المللی جام بسفر تیم ایران با ترکیب ملی پوشان سال گذشته راهی ترکیه خواهد شد. البته در تلاش هستیم تا تعدادی از نفرات جدید دعوت شده به تیم بزرگسالان را نیز به همراه این تیم اعزام کنیم.

مربی تیم ملی اظهار داشت: شرکت در رقابتهای کاراته وان و چند تورنمنت بین المللی از جمله برنامه ها برون مرزی، برای آماده سازی تیم است و انشاءا... در صورت تامین اعتبار و بودجه لازم آن را اجرا خواهیم کرد. با این وجود حتی اگر امکان انجام این بخش از برنامه ها نیز برایمان وجود نداشته باشد هیچ عذر و بهانه ای برای عدم موفقیت نخواهیم داشت، چرا که با توجه به شرایط موجود فدراسیون کاراته قبول مسئولیت کرده ایم و خود را موظف می دانیم که در هر شرایطی بهترین نتیجه ای که شایسته کاراته ایران است، کسب کنیم.

هروی با اشاره به حساسیت خاص رقابتهای کاراته در بازیهای آسیایی برای تمام کشورهای شرکت کننده، گفت: ما با توجه به داشته های فنی خود گام به این مسابقات خواهیم گذاشت.

وی افزود: کاراته ایران ظرفیت قهرمانی در تمام اوزان بازیهای آسیایی را دارد، لذا فارغ از ترکیب وزنی سایر تیم های آسیایی، آماده ترین نفرات را راهی اینچئون خواهیم کرد.

مربی تیم بزرگسالان تاکید کرد آنچه که برای کادر فنی در انتخاب 4 نماینده اعزامی به بازیهای آسیایی نقش مهم و اساسی دارد فاکتورهایی همچون موفقیت در مسابقات انتخابی و مسابقات تدارکاتی، آمادگی فنی و جسمانی، برتری روحی روانی، قابلیت تحمل فشار سخت بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان خواهد بود.

هروی ادامه داد: خوشبختانه در کادر فنی کنونی تیم ملی بزرگسالان هم مربی حضور دارد که سابقه مربیگری در بازیهای آسیایی را دارد و هم قهرمانی که دوبار فینال این بازیها را تجربه کرده است و این می تواند کمک خوبی برای آماده سازی تیم بمنظور شرکت در المپیک آسیایی 2014 باشد. از طرفی در کنار کادر فنی، سید محمد حسینی نیز به عنوان مربی بدنساز وزنه قابل اتکایی برای تدارک هر چه بهتر ملی پوشان محسوب می شود. حسینی سالها در کنار اردونشینان کاراته بوده و در بسیاری از موفقیتهای کاراته نقش این مربی با اخلاق کاملاً به چشم می خورد.

وی در باره رقابتهای جهانی آلمان با تاکید بر سطح بسیار بالای این پیکارها گفت: ما یک تیم ملی خواهیم داشت. هم برای بازیهای آسیایی و هم برای قهرمانی جهان، اما با توجه به عملکرد قهرمانان در بازیهای آسیایی و همچنین میزان آمادگی ملی پوشان هم این امکان وجود دارد که با ترکیبی کاملاً متفاوت از بازیهای آسیایی راهی آلمان شویم و هم اینکه با همان نفراتی که به آسیایی رفته ایم در جهانی هم شرکت می کنیم. نکته حائز اهمیت برای ما در کادر فنی انتخاب صحیح و عدالتخواهانه نفرات بر اساس توانایی های فنی و روحی روانی خواهد بود.

هروی در پایان با اشاره به توان فنی بالای کاراته کاهای کشورمان و حاضرین در اردوی تیم ملی گفت: امیدوارم به خواست خداوند و در سایه تلاش ورزشکاران و کادر فنی، حمایت فدراسیون و دوستداران کاراته، باردیگر شاهد افتخار آفرینی کاراته در این دو میدان معتبر باشیم.

۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ۱۴:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.