در ادامه نشست تخصصی با فدراسیون های اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون ؛ فدراسیون های اسکوش و ژیمناستیک برنامه های خود را ارائه کردند

در ادامه نشست  تخصصی با فدراسیون های اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون ؛ فدراسیون های اسکوش و ژیمناستیک برنامه های خود را ارائه کردند
در ادامه نشست تخصصی مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون های ورزشی اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون صبح امروز هم این جلسات با حضور مسئولان و کادر فنی فدراسیون های اسکواش و ژیمناستیک در دفتر رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ باتوجه به درپیش بودن بازیهای آسیایی اینچئون و اهمیت حضور قدرتمندانه کاروان ورزش کشورمان در این رقابتها نشست های تخصصی و مشترک مسئولان کمیته ملی المپیک با مسئولین فدراسیون های ورزشی مختلف و کادر فنی آنان برگزار می گردد که در نشست صبح امروز مسئولان و کادر فنی تیم های ملی اسکواش و ژیمناستیک   حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، در این نشست که صبح امروز در دفتر رئیس کمیته برگزارشد کیومرث هاشمی رئیس ، شاهرخ شهنازی دبیر کل ، اصغر رحیمی دبیر مرکز نظارت بر تیمهای ملی و حسین احمدیان رئیس حراست کمیته ملی المپیک  با نمایندگان این دو فدراسیون به گفتگو پرداخته ومسئولین  این دو رشته نیز برنامه های خود را برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون ارائه دادند.
در  این نشست  مسعود سلیمانی  رئیس  ، بابک فقیر دبیر ، الهام شیرزاد نائب رئیس بانوان ، سید علیرضا صفایی مدیر تیم های ملی و سر مربی تیم ملی اسکواش در کنار مسعود ضیاءالدینی سر مربی تیم ملی نوجوانان  به ارائه  برنامه های این فدراسیون،برای حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی پرداختند.
همچنین جعفر درویش زاده  رئیس فدراسیون ژیمناستیک   ، فرامرز سنگینی دبیر  و آذر پی مدیر تیم های ملی ژیمناستیک با حضور در دفتر رئیس کمیته ملی المپیک همچون دیگر فدراسیون های ورزشی به ارائه برنامه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در این باره گفت:اسکواش طی این سالها رشد خوبی در عرصه داخلی و بین المللی داشته و در واقع می رود تا جایگاه خوبی در میان دیگر رشته ها پیدا کند و موفقیت نمایندگان جوان ما در رقابتهای قطر خود مبین این واقعیت است .
وی ادامه داد:اسکواش ایران پتانسیل خوبی دارد و می رود تا تبدیل به یکی از رشته های مدال آور کشورمان در عرصه بین المللی تبدیل گردد که البتیه برای موفقیت بیشتر نیاز به حمایت بیشتر نیز دارم.

۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ۱۳:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.