تقدیرعلی آبادی از نقش بی بدیل رییس جمهوری در توسعه ورزش کشور

تقدیرعلی آبادی از نقش بی بدیل رییس جمهوری در توسعه ورزش کشور
رییس پیشین سازمان تربیت بدنی و رییس فعلی کمیته ملی المپیک از نقش بی بدیل دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری در توسعه ورزش کشور تقدیر و همراهی های صمیمانه وی را بی نظیر خواند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، مهندس محمد علی آبادی روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان تربیت بدنی که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد چهارساله خود در ورزش گفت: رییس جمهوری همواره یار و همراه جامعه ورزش کشور در موفقیت ها و شکست ها بوده است که وظیفه خویش می دانم از این همراهی ها قدردانی نمایم.
وی با تبریک انتخاب "سعیدلو" بعنوان رییس جدید سازمان تربیت بدنی و اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری با وی در جهت توسعه ورزش کشور ،از جامعه ورزش خواست با قدرت بیشتری در کنار رییس جدید ورزش قرار گرفته و از هیچ کمکی به وی فروگذاری نکنند.
علی آبادی در ادامه با اشاره به جایگاه امروز ورزش در کشور ، به شمه ای از کارهای انجام شده در طول 4 سال خدمتش در این عرصه پرداخت وافزود: توجه به توسعه زیرساخت های ورزش و رفع کمبود فضاهای ورزشی در کشور از طریق اجرای 7500 پروژه ورزشی که 3000 پروژه آن تاکنون افتتاح شده و بقیه نیز در دست ساخت است ، افزایش تعداد هیات های ورزشی از 8500 هیات به 14500 هیات،‌ توسعه ورزش همگانی و ورزش بانوان، توسعه ورزش قهرمانی (افزایش 65 درصدی مدال ها از 950 مدال به 1530 مدال) ، سرمایه گذاری بر روی رشته های پر مدال و توجه به فرهنگ ورزش و تهیه منشور اخلاقی ورزش بعنوان اهم برنامه هایی نام برد که مورد توجه قرار گرفت.
وی همچنین از طراحی ساخت اماکن ورزشی مورد نیاز برای 1060 شهر کشور در طی 20 سال آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد که توسعه زیر ساخت های ورزش ، با قدرت بیشتری از سوی دکتر سعیدلو به اجرا گذاشته شود.
مهندس علی آبادی در پایان صحبت های خود از یکایک همکارانش در سازمان تربیت بدنی ، مدیران کل استان ها ، روسای فدراسیون ها و دست اندرکاران جامعه ورزش و به ویژه رسانه ها تقدیر و تشکر کرد .

 

۲۸ شهریور ۱۳۸۸ ۱۶:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.