نشست هم اندیشی اعضای مجامع بین المللی ورزش ایران برگزار شد؛دکتر گودرزی: ورزش کشور نیازمند هم گرایی در عرصه بین المللی است

نشست هم اندیشی اعضای مجامع بین المللی ورزش ایران برگزار شد؛دکتر گودرزی: ورزش کشور نیازمند هم گرایی در عرصه بین المللی است
با توجه به ضرورت و اهمیت حضور مقامات و شخصیت های ورزش کشورمان در مجامع بین المللی،کسب و حفظ کرسی های قاره ای و جهانی نشستی با حضور دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، معاوین و مشاورین وزارت ورزش و جوانان و اعضای ایرانی رشته های مختلف ورزشی در فدراسیون های آسیایی و جهانی در محل سالن اجتماعات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

 به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این نشست وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص چالش ها وفرصت های متعدد درارتباط با موضوع فوق پرداخته و بر حفظ و کسب جایگاه های بین المللی برای ورزش کشو تاکید کردند و سپس  حاضرین ضمن بیان نقطه نظرات خوددراین زمینه بر لزوم تشکیل شورای هماهنگی نمایندگان جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی تاکید کردند.

در این نشست دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر استفاده از تمامی نیروهای موجود در ورزش کشور گفت : ما باید شرایطی را ایجاد کنیم تا بتوانیم از نیروهای موجود استفاده کنیم تا بتوانیم جایگاه بهتری را بدست بیاوریم. اگر بتوانیم یک مدیریت واحدی داشته باشیم و از لحاظ مادی و معنوی کمک کنیم قطعا به نتایج مثبتی خواهیم رسید. ما در تمام رشته ها باید فعال باشیم تا بتوانیم جایگاه بهتری در عرصه های جهانی داشته باشیم.

دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به همگرایی موجود ادامه داد: توانمندی بسیار زیادی در ورزش کشور به لحاظ مدیریتی وجود دارد.باید یک همگرایی هم در ورزش کشور باشد تا بتوانیم به یک نقطه مشترک برسیم.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک هم با اشاره به انسجام و وحدت شکل گرفته در ورزش ایران گفت: ما باید گام های موثری برداریم تا بتوانیم کرسی های بیشتری کسب کنیم.البته باید این را هم بگویم کرسی های بدست آمده در مجامع بین اللملی بیشتر تلاش های شخصی افراد بوده است. باید برای ارتقا کرسی ها تمامی دستگاه های حاضر تلاش کنند.در طول مدت حضور من و همکارانم در کمیته ملی المپیک اگر بتوانیم چند کرسی مهمی جهانی را کسب کنیم کاری بسیار ماندگار انجام دادیم.

بهرام افشارزاده ، مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور بین الملل هم با  مهم خواندن حضور جامعه ورزش در مجامع بین اللملی گفت: برای کسب و تقویت کرسی هایی که در جوامع بین اللملی داریم باید رابطه تنگتاتنگی را با مسئولان ارشد جهانی و آسیایی داشته باشیم.متاسفانه باید بگویم در مجامع بین اللملی فقیر هستیم ولی می توانیم با یک همتی بزرگ و تاثیرگذار بتوانیم در عرصه های بین اللملی موفق و سربلند باشیم.

دکتر احمدی معاون فرهنگی و آموزشی وزارت ورزش و جوانان هم با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی مجامع بین اللملی گفت : تشکیل شورا هماهنگی می تواند کمک بسیار زیادی به ورزش کشور بکند.من پیشنهاد می کنم در کمیته ملی المپیک دفتری با عنوان مجامع بین اللملی تشکیل شود تا اعضا مشکلات را ابتدا به این دفتر اعلام کنند.

 

 

 

 

 

۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ۱۹:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.