سیدمهدی هاشمی در جلسه هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا ؛ از عملکرد ایران تقدیر شد

سیدمهدی هاشمی در جلسه هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا ؛ از عملکرد ایران تقدیر شد
رئیس فدراسیون تیراندازی در حالی در جلسه هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا در کویت حضور یافت که، از عملکرد ایران تقدیر شد .

به گزارش روابط روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تیراندازی،  سید مهدی هاشمی که برای شرکت در جلسه هیئت اجرایی کنفدراسیون تیراندازی آسیا به کویت سفر کرده،  اظهار داشت: جلسه هیئت اجرایی کنفدراسیون تیراندازی آسیا با حضور شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون آسیا، وزیر ارشاد و جوانان کویت و سایر اعضای هیئت اجرایی  برگزار شد که ۱۷ دستور جلسه داشت.
وی درباره این جلسه که هم زمان با هفتمین دوره مسابقات سلاح های بادی قهرمانی آسیا برگزار شد،  افزود: میزبانی ایران در ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، عملکرد آکادمی تیراندازی آسیا در سال گذشته و برنامه‌های سال ۲۰۱۴، از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به تقدیر کنفدراسیون آسیا از میزبانی کشورمان تصریح کرد: در جلسه‌ای که با شیخ سلمان و رئیس فدراسیون تیراندازی کویت داشتیم، پیشنهادهایی برای دوره‌های جدید مورد بررسی قرار گرفته و تصمیماتی اخذ شد.
هاشمی درباره مشکلاتی که در مورد تجهیزات و مهمات برای کشورمان وجود دارد، نیز خاطرنشان کرد: این موضوع بیشتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت که رئیس کنفدراسیون آسیا وعده داد، در اجلاس آسیایی جده این موضوع قطعا پیگیری می‌شود.
وی در مورد وضعیت تیم ملی در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این رقابت‌ها بسیار فشرده است و از کشورهای مهمی در این مسابقات حضور دارند که کسب رکورد و رتبه را سخت می کند،  با توجه به مشکلاتی که ملی پوشان ما داشتند، امیدواریم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.
رئیس آکادمی تیراندازی آسیا درادامه تأکید کرد: با توجه به اینکه حدود ۶۰ کشور در این مسابقات حضور دارند و سهمیه المپیک نوجوانان، در این مسابقات توزیع می‌شود، امیدواریم نتایج خوبی را از تیم اعزامی به این مسابقات شاهد باشیم.
هاشمی با اشاره به مسابقات تیراندازی آسیا که در ایران برگزار شد، تصریح کرد: در مسابقات تهران ۱۳ رکورد بین‌المللی شکسته شد که نشان از قدرت تیراندازی در آسیاست و همین امر کار ورزشکاران را کمی دشوار می‌کند.
وی در پایان تأکید کرد: امیدواریم با بضاعتی که داریم و با توجه به اینکه برخی از‌ آنان اولین حضور بین‌المللی‌شان است، شاهد موفقیت و کسب مدال ورزشکاران شایسته کشورمان باشیم.
گفتنی است، عضویت موثر و حضور مستمر و فعال نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در کنفدراسیون تیراندازی آسیا و در کمیته های اصلی این کنفدراسیون موجب شده است تا علاوه بر ورزشکاران،  نمایندگان کشورمان در مهمترین مسابقات آسیایی با عناوین مختلف از جمله ناظر فنی ، عضو ژوری و داور  نقش ایفا کنند. سرکار خانم نوذری داور باتجربه کشورمان،  ناظر فنی کنفدراسیون تیراندازی آسیا در مسابقات قهرمانی سلاح های بادی آسیاست.

۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ۱۱:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.