رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتریف – روسیه/ اطری و یزدانی صاحب مدال طلا شدند کسب 35 امتیاز در فینال وزن 66 کیلوگرم

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتریف – روسیه/  اطری و  یزدانی صاحب مدال طلا شدند کسب 35 امتیاز در فینال وزن 66 کیلوگرم
در روز دوم و پایانی رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتریف روسیه در رده ای سنی جوانان، رضا اطری و حسن یزدانی صاحب مدال طلا شدند و گلیج و طاهری تا دقایقی دیگر در دیدار فینال به مصاف رقبا می روند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، در این رقابت ها که از صبح امروز(یکشنبه) در شهر یاکوتسک آغاز شده است، در وزن 55 کیلوگرم رضا اطری در دورهای اول و دوم با نتایج مشابه ده بر صفر کشتی گیرانی از ترکیه و روسیه را شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی در حالی که کشتی گیر روس به شدت از سوی تماشاگران تشویق می شد در یک کشتی روبه جلو حریف خود را با نتیجه 8 بر 4 شکست داد و راهی دیدار فینال شد. اطری در دیدار پایانی با نتیجه 11 بر 8 حریف روس خود را شکست داد و صاحب مدال طلا شد. وی پس از کسب پیروزی با تشویق تماشاگران حاضر در سالن رقابت ها روبرو شد.

در همین وزن یونس سرمستی که در دورهای اول و دوم با نتایج مشابه ده بر صفر حریفان روس خود را شکست داده بود در دور سوم و با توجه به اینکه با آسیب دیدگی شدید از ناحیه زانو مواجه شده بود کشتی را با نتیجه 6 بر 12 به کشتی گیر دیگر کشور میزبان واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 66 کیلوگرم حسن یزدانی در دور اول کشتی گیر مغولستانی را ضربه فنی کرد، وی در دور دوم نیز با نتیجه 9 بر یک از سد حریف روس خود گذشت. یزدانی در دور سوم نیز یک کشتی گیر روس دیگر را با ضربه فنی مغلوب کرد. نماینده جوان کشورمان در مرحله نیمه نهایی در حالی که ابتدا با نتیجه 2 بر 8  از حریف روس خود عقب بود در پایان با ضربه فنی این کشتی گیر را شکست داد. یزدانی برای کسب مدال طلا در یک کشتی جنگنده، زیبا و روبه جلو با نتیجه 21 بر 14 حریف روس خود را در میان تشویق تماشاگران میزبان مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.
در همین وزن فرزاد کولیوند پس از استراحت در دور اول در دور دوم و در حالی که با نتیجه 8 بر 4 از حریف روس خود پیش بود بر اثر یک اشتباه ضربه فنی شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 84 کیلوگرم مجتبی گلیج که بر اثر اشتباه مسئولان برگزاری در اعلام برنامه و در حالی که باید با یک حریف روس روبرو می شد، در دور اول با بدن سرد به مصاف حریف ترکیه ای خود رفت و توانست این کشتی گیر را با نتیجه 12 بر 4 شکست دهد. وی در دور دوم و در حالی که با نتیجه 2 بر 8 از حریف روس خود عقب بود در نهایت با نتیجه 12 بر 8 به برتری دست یافت تا برای کسب مدال طلا به مصاف دیگر کشتی گیر کشور میزبان برود.
در وزن 120 کیلوگرم امین طاهری پس از استراحت در دور اول در دور دوم حریف روس خود را ضربه فنی کرد. وی در دور سوم نیز با نتیجه 8 بر 7 حریف بلاروسی را مغلوب کرد تا عصر امروز به وقت محلی برای کسب مدال طلا به مصاف کشتی گیر روس برود.
تیم منتخب کشتی آزاد جوانان کشورمان دیروز توسط کامران قاسم پور در وزن 74 کیلوگرم به یک مدال برنز دست یافت.

۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ۱۰:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.