تشریح اهم برنامه های خویش؛دکتر سعیدلو از تشکیل شورای راهبردی ورزش خبر داد

معاون رییس جمهور و رییس جدید سازمان تربیت‌بدنی با تشکر از حسن نظر دکتر محمود احمدی نژاد در انتخاب خویش و ضمن تشریح اهم برنامه هایش در جهت رقم خوردن تحولات مثبت تری در عرصه ورزش ،از تشکیل شورای راهبردی ورزش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکترعلی سعیدلو ظهر روز پنج‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه خود که با حضور رییس‌جمهوری برگزار شد، با تشکر از مهندس علی‌آبادی اظهار داشت: رییس‌جمهور محترم در این مراسم راهکارها و جهت‌گیری‌های خوبی را در امر ورزش مطرح کردند که بعنوان نقشه راه استراتژیک دولت در مقوله تربیت بدنی و ورزش مورد توجه و اهتمام ویژه قرار خواهد گرفت.


وی با بیان این‌که بنده و همکارانم با همگرایی و حمایت تمام علاقه‌مندان ورزش از جمله جوانان در تلاش خواهیم بود که ورزش را به جایگاه بهتری برسانیم، گفت: از همه فرصت‌ها بهره می گیریم تا ضعف‌ها و تهدیدها را به فرصت و نقاط قوت تبدیل کنیم و در این عرصه نقش ورزشکاران، مطبوعات و صداوسیما بسیار مهم است و امیدوارم همه با هم بتوانیم در راستای تعالی این بخش قدم برداریم.


سعیدلو با اشاره به اهمیت ورزش و تأثیر آن در تربیت روح و روان و ایجاد سلامتی در جامعه ، خلاصه‌ای از رئوس برنامه‌های خود را در این زمینه تشریح کرد و گفت: نگاه ویژه به ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای، توجه ویژه به ورزش بانوان از نظر کمی و کیفی، ورزش جانبازان از نظر کیفی و کمی و همچنین ورزش پهلوانی، تقویت روحیه جوانمردی و پهلوانی در عرصه ورزش‌ و بالفعل کردن ظرفیت‌های بالقوه در این عرصه ، حضور در کلیه برنامه های برون مرزی و توجه به رشته های مدال آوری چون کشتی ، وزنه برداری ، فوتبال ، والیبال و بسکتبال و ... از جمله این برنامه‌هاست.

دکتر سعیدلو در عین حال گفت : ما به مردمی شدن ورزش توجهی ویژه خواهیم داشت و در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی در این عرصه تلاش خواهیم کرد تا بخش خصوصی بطور جدی وارد میدان شده و سهم قابل توجه خود را در توسعه ورزش کشور ایفا کند.

 

۲۸ شهریور ۱۳۸۸ ۱۶:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.