مسابقات قهرمانی داخل سالن جهان درلهستان؛قاسمی و تفتیان موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شدند

مسابقات قهرمانی داخل سالن جهان درلهستان؛قاسمی و تفتیان موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شدند
رضا قاسمی و حسن تفتیان دو ملی پوش ایران در مسابقات قهرمانی داخل سالن جهان با درخشش در مرحله مقدماتی ماده 60 متر، موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المیپک و به نقل از سایت  فدراسیون دوومیدانی، مرحله مقدماتی شامگاه روزجمعه در حالی پیگیری شد که سریعترین دوندگان داخل سالن جهان در قالب شش گروه با یکدیگر رقابت کردند.
در گروه دوم، حسن تفتیان با بیینگ تن سو از چین، کوریو یوشیده از ژاپن، ترل کیمونس از آمریکا، آدام زاواکی از اسلواکی، اودان روس از سوییس و کریستین لگوزامون از جمهوری چک رقابت کرد که در پایان با طی کردن 60متر در مدت زمان 6 ثانیه و 69 صدم ثانیه به عنوان نفر چهارم این گروه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.
اما رضا قاسمی در گروه چهارم، با ریچارد کلی از بریتانیا، نستا کارتر از جامائیکا، برکات مبارک از عمان، ساموئل فرانسیس از قطر، کلوین کانگ لی لونگ از سنگاپور،  بنجامین ولیز از نیکاراگوئه و جامودره لالهتا رقابت کرد که در پایان با طی کردن مسیر در مدت زمان 6 ثانیه و 58 صدم ثانیه به عنوان نفر دوم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آورد.
ممرحله نیمه نهایی این ماده قراراست ظهر امروز برگزار شود و برترین ورزشکاران این ماده شامگاه شنبه در فینال با یکدیگر رقابت می کنند.
اما در مرحله نیمه نهایی رضا قاسمی به دلیل رکورد بهتر در گروه یک قرار گرفته است.
او در این گروه هشت نفره با گابریل موموره از زیمباوه، ریمیگیوز الزیسکی از لهستان، یوشیده کورو از ژاپن، ریچارد کیلی از بریتانیا، جیسون روگیرز، تریل کمونز  ااز آمریکا و نستا کارتر ازجامائیکا رقابت می کند.
تفتیان نیز  در گروه دوم با فابیو سراتی از ایتالیا، کیماری روچ از جامائیکا، بینگ تن سو از چین، وارن فراسر، داون چمبرز از بریتانیا، فمی اوگونده ازقطر و گاوین سمیلی از کانادا رقابت می کند.
24 ورزشکار موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی شده اند که در قالب سه گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند. هشت نفر برتر راهی فینال این ماده می شوند که شامگاه شنبه برگزار خواهد شد.
 

۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ۱۰:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.