دو طلا و دو نقره حاصل کار اسکواش یازان جوان در قطر

دو طلا و دو نقره حاصل کار اسکواش یازان جوان در قطر
پرافتخارترین کاروان اسکواش ایران در مسابقات بین المللی در حالی به کار خود پایان داد که از 5 مدال در رده های سنی مسابقات بین المللی قطر چهار مدال را بدست آورد.
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون اسکواش، پس از کسب طلای زیر ١٥ سال توسط علیرض شاملی، این بار نوبت پویا شفیعی بود تا در حالی که یک گیم را به حریف سرسخت قطری که سید یک این مسابقات نیز بود واگذار کرده و در گیم دوم هم از حریف عقب افتاده بود، موفق به تغییر جریان بازی شد و حریف خود را در چهار گیم مقهور استعداد ناب خود کرد تا طلاییهای ایران به دو برسند. 

پس از پویا، دانیال قارونی در رده زیر ١٣ سال به دیدار بازیکن صغر سنی شده پاکستانی رفت که بازیکن پاکستانی در سه گیم بدون دردسر دانیال ٣-٤ سال کوچکتر را شکست داد! این در حالی بود که چند کشور از جمله قطر، مالزی و ایران به حضور این بازیکن صغر سنی شده اعتراض کرده اند و شکایت کتبی رسمی این کشورها به فدراسیون اسکواش اسیا و نیز جهانی ارسال شده که هم اکنون منتظر تصمیم گیری و ابلاغ ان از سوی این فدراسیونها هستیم! جالب انکه تاریخ تولد این بازیکن بر روی سایت اسکواش اینفو به صراحت نشانگر استفاده این بازیکن از پاسپورت کوچک شده است!

در بازی اخر نیز فرزاد شکوهی خسته از دیدار پنج گیمه و پربرخورد دیشب به مصاف دیگر حریف پاکستانی خود رفت که با یک بازی کم فروغ و پراشتباه بازی را در سه به حریف خود واگذار کرد. این در خال بود که فرزاد در گیم سوم با نتیجه ٩-٤ از حریف خود پیش بود!

بهر حال مسابقات قطر جونیور اوپن ٢٠١٤ با دو طلا و دو نقره برای کاروان جوان ایران به پایان رسید تا این تیم و این سفر برای ایران بعنوان پرافتخارترین به یادگار بماند.

۱۶ اسفند ۱۳۹۲ ۱۰:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.