برای بازیهای آسیایی 2014 اینچئون و قهرمانی جهان در آلمان؛تیم ملی کاراته به هروی، روحانی و جعفری سپرده شد

برای بازیهای آسیایی 2014 اینچئون و قهرمانی جهان در آلمان؛تیم ملی کاراته به هروی، روحانی و جعفری سپرده شد
با حکم رییس فدراسیون کاراته، کادر فنی تیم ملی بزرگسالان برای بازیهای آسیایی 2014 اینچئون و بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در برمن آلمان معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، علیرضا سمندر برای تیم ملی بزرگسالان که سال آینده دو رویداد مهم بازیهای آسیایی اینچئون و متعاقب آن قهرمانی جهان در المان را پیش رو دارد، برای سید شهرام هروی که از سال 2009 در تیم های ملی بزرگسالان به عنوان مربی تیم ملی فعالیت داشته، حسین روحانی که با چهار مدال رنگارنگ جهانی پرافتخارترین کاراته کای ایران در این رقابتها محسوب می شود و مهدی جعفری از قهرمانان اسبق آسیا حکم مربیگری صادر کرد.

هروی، روحانی و جعفری در حالی باید سال آینده تیم ملی را در دو رویداد مهم بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان هدایت کنند که در سالی که روزهای واپسین اش را سپری می کند در کنار مسعود رهنما ( سرمربی سابق تیم ملی که در حال حاضر به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان فعالیت می کند) در مسابقات آسیایی در امارات حضور داشتند و توانستند تیم ایران به مقام قهرمانی آسیا سوق دهند.

اما ملی پوشان کاراته در حالی آبان ماه باید در تاتامی برمن دست حریفان جهانی شان را برای مبارزه بفشارند که یک ماه قبل تر در اینچئون کره جنوبی باید به روی تاتامی بروند و از اعتبار کاراته ایران در المپیک آسیایی دفاع کنند؛ مسابقاتی که هر کشور حق شرکت دادن 4 نماینده در 6 وزن مبارزات کومیته و کاتای انفرادی را دارد. در گوانگجو 2010 تیم چهار نفره مردان کاراته ایران به دو نشان طلا دست یافته بود.
۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ۱۶:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.