جهت حضور در مسابقات بین المللی اروپا؛سرمربی تیم ملی والبیال نشسته به لهستان اعزام می شود

جهت حضور در مسابقات بین المللی اروپا؛سرمربی تیم ملی والبیال نشسته به لهستان اعزام می شود
هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین کشورمان به عنوان کارشناس و همچنین جهت ارزیابی تیم های حاضر در مسابقات قهرمانی والیبال نشسته اروپا 30 شهریورماه سال جاری عازم لهستان می شود.

 
هبه گزارشش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،با توجه به اینکه تیم های ملی بزرگسالان و جوانان کشورمان مسابقات جهانی را طی ماه های آینده در پیش دارند رضایی به عنوان کارشناس و همچنین برای ارزیابی حریفان جهانی عازم لهستان می شودتا از این طریق نسبت به حریفان اروپایی تیم های ملی شناخت کافی به دست آورد.
مسابقات والیبال نشسته قهرمانی اروپا اواخر شهریورماه در حالی در لهستان آغاز می شود که نمایندگانی از کشورهای اروپایی در دو بخش بانوان و آقایان شرکت می کنند به همین دلیل این رقابت ها بهترین فرصت برای شناخت کافی نسبت به حریفان اروپایی ایران در مسابقات جهانی می باشد.
شایان ذکر است:مسابقات جهانی والیبال نشسته در آذرماه در کشور هند و همچنین  مسابقات جوانان جهان آبان ماه سال جاری به میزبانی کشورمان برگزار می شود. و والیبالیستهای جانباز و معلولی که در این رقابتها حضور خواهند داشت اردوهای آمادگی خود را بعد از ماه مبارک رمضان از سر می گیرند.

 

۲۸ شهریور ۱۳۸۸ ۱۶:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.