موحدنیا: این تیم آینده ووشوی کشور است، برگزاری لیگ جوانان کمک بزرگی به تیم ملی بود

موحدنیا: این تیم آینده ووشوی کشور است، برگزاری لیگ جوانان کمک بزرگی به تیم ملی بود
تیم ملی نوجوانان ووشو در حالی قرار است در مسابقات جهانی جوانان در آنتالیای ترکیه حاضر شود که سر مربی تیم ملی ، آینده ووشو را در این تیم می بیند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، رامین موحدنیا اظهار داشت: تا کنون چهار مرحله اردو داشته ایم. الان نیز تمرکزمان بر مرور کارهای تکنیکی و بازسازی نفرات برای حضور قدرتمند در ترکیه است. روزانه نیز دو جلسه تمرین داریم که البته با استراحت های خوبی همراه شده است.
وی ادامه داد: شاید تنها مشکل ما بی تجربگی نفرات اعزامی باشد؛ اما این موضوع برای تمامی تیم ها وجود دارد چرا که نفرات جوان هستند. تلاش داشتیم با تمرینات و بازی های دوستانه با تیم های لیگ برتری این ضعف را برطرف کنیم. به هر حال، نفرات کنونی نسل جدید و آینده ووشوی کشور هستند.
سرمربی تیم ملی جوانان درباره وضعیت ملی پوشان حاضر در اردو گفت: نفرات در وضعیت خوبی هستند، فقط تنها مدال آورمان که سابقه حضور در مسابقات جهانی را داشت، مصدوم شد. البته نفر جایگزین از آمادگی خوبی برخوردار است و مشکلی نخواهیم داشت.
موحدنیا با اشاره به برگزاری لیگ جوانان، عنوان کرد: این رقابت ها تجربه خوبی برای جوانان شده است. اکنون تجربه مسابقاتی در سطح بالا را دارند و همین کمکی ویژه به آنها کرده است.
وی اظهار داشت: با توجه به مشکلات مالی ورزش و فدراسیون در سال های اخیر، سرمایه گذاری ویژه ای روی این رده سنی صورت گرفته است. اردوی 3 ماهه برای این تیم، اتفاق بزرگی بود که روی داد. امیدواریم که بتوانیم نتایج قابل قبولی را در رقابت های جهانی کسب کنیم.

تیم ملی ووشوی جوانان از 22 تا 27 اسفند ماه در مسابقات جهانی ترکیه حضور خواهد داشت. رامین موحدنیا (سرمربی)، منصور نوروزی و کیوان شیرآقایی (مربی) اعضای کادر فنی تیم جوانان ساندای اعزامی به ترکیه هستند. در تیم ساندای پسران شاهد حضور مهدی محمدی (52 کیلوگرم)، عرفان آهنگریان (56)، محسن شهبازی (70)، میلاد عرفانی مقام (75) و سینا خلیلی (80) هستیم.

۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ۱۲:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.