بازدید سجادی از اردوی تیم ملی سپک تاکرا

بازدید سجادی از اردوی تیم ملی سپک تاکرا
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به همراه رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی با حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا ، برای ملی پوشان اعزامی این تیم به مرحله نهایی لیگ جهانی آرزوی موفقیت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، دکتر سید "نصراله سجادی" و "محمد علیپور" ضمن دیدار با اعضای تیم ملی سپک تاکرا کشورمان و اطلاع از روند آماده سازی این تیم ، دقایقی با ملی پوشان صحبت کردند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان که یکی از چهره های مطرح در عرصه ورزش ایران است در دیدار با ملی پوشان و کادر فنی گفت: از اینکه می بینم سپک تاکرا طی چند سال گذشته رشد خوبی داشته خوشحال هستم.
وی افزود: با دیدن تمرینات و جدیت شما عزیزان متوجه شدم که این رشته نیاز به حمایت بیشتری دارد و امیدوارم که در صورت اعزام به بازی های آسیایی 2014 بتوانید به مدال خوشرنگی دست پیدا کنید.
سجادی در ادامه گفت: در سال آینده برای خرید تجهیزات کامل رشته سپک تاکرا به انجمن کمک خواهیم کرد تا تمرینات ملی پوشان در بهترین شرایط صورت گیرد.
وی در پایان ضمن تشکر از حمایت "محمد علیپور" رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی و تلاش مسئولان انجمن سپک تاکرا گفت: برای شما عزیزان در مسابقات لیگ جهانی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که با دست پر به میهن اسلامی بازگردید.
شایان ذکر است تیم ملی سپک تاکرای کشورمان بمنظور شرکت در مرحله نهایی لیگ جهانی صبح فردا (دوشنبه) عازم کوالالامپور مرکز مالزی خواهد شد.
این رقابتها از روز چهارشنبه 14 اسفندماه جاری با حضور 12 تیم برتر جهان آغاز خواهد شد.
قرعه کشی این مسابقات یک روز قبل از افتتاحیه انجام می شود تا تیم کشورمان حریفان خود را شناسایی کند.
۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ۱۰:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.