در ادامه نشست با فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون؛وزیر ورزش و جوانان امروز در کمیته المپیک حضور یافت

در ادامه نشست با فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون؛وزیر ورزش و جوانان امروز در کمیته المپیک حضور یافت
وزیر ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در کمیته ملی المپیک در نشست بررسی برنامه های آماده سازی فدراسیون دوچرخه سواری حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ کمیته ملی المپیک از هفته گذشته نشست های تخصصی خود با فدراسیونهای کاندید اعزام به بازیهای آسیایی 2014 اینچئون را آغاز کرد که طبق برنامه ریزی بعمل آمده ، هر روز مسئولین و کادر فنی 2 فدراسیون با حضور در کمیته ملی المپیک طی جلسه ای با رئیس، دبیر کل و دبیر مرکز تیم های ملی، برنامه های آماده سازی خود را ارائه می دهند.

بر اساس این گزارش، در اولین نشست صبح امروز خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری به همراه اصغر خالقی دبیر،فاطمه مرادی نژاد نایب رئیس بانوان و مصطفی تایچی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری به تشریح برنامه های این رشته برای حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی می پرداختند که دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز با حضور در کمیته ملی المپیک در این نشست شرکت کرد.

کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمد علی شجاعی خزانه دار و اصغر رحیمی دبیر مرکز تیمهای ملی نیز که همه روزه میزبان فدراسیونهای مختلف هستند و در این نشست به همراه وزیر ورزش و جوانان به بررسی روند آماده سازی دوچرخه سواران کشورمان طی روزهای باقیمانده تا بازیهای آسیایی پرداختند.

 

 

 

۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ۰۸:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.