رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا- مجارستان/وزن کشی چهار وزن نخست انجام شد

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا- مجارستان/وزن کشی چهار وزن نخست انجام شد
وزن کشی چهار وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا، دیروز در شهر زومباتلی مجارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی؛ نتایج وزن کشی، نمایندگان کشورمان در چهار وزن نخست به شرح زیر است:
 در وزن 66 کیلوگرم که 26 کشتی‌گیر حضور دارند، امید نوروزی در دور نخست به مصاف ماکسیموویچ از صربستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده داور استفانک از صربستان و تیموراف از اوکراین روبرور می‌شود.
در وزن 70 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با امره کوش از ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی بین اولکشنکو از اوکراین و پیترو پزیپیورکا از لهستان می‌رود. در این وزن 20 کشتی گیر حضور دارند.
در وزن 85 کیلوگرم که 13 نفر حضور دارند، سامان عزیزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ویکتور لورینچ از مجارستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور سوم (نیمه نهایی) با برنده نناد زوگاج از کرواسی، کوبلاشویلی از گرجستان و آدوماتیس از لیتوانی روبرو خواهد شد. در همین وزن طالب نعمت پور در دور نخست با تسوماراکی از ژاپن روبرو می‌شود و در صورت پیروزی در دور دوم به مصاف برنده کشتی‌‌ یانکلوفسکی از لهستان و گگیشیدزه از گرجستان می‌رود.
در وزن 130 کیلوگرم بشیر باباجان زاده در دور نخست به مصاف جوزف نوناجیف از مجارستان می‌رود و در صورت پیروزی، در دور بعد با برنده بالینت لام و دانیل لیگتی از مجارستان روبرو می‌شود. در همین وزن قاسم رضایی (که در یک وزن بالاتر حضور یافت) در دور نخست به مصاف لاکوبی کاجایا از گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده سراسسیچ و دیجاک از مجارستان روبرو می‌شود. در این وزن 13 نفر حضور دارند.
کشتی گیران کشورمان از ساعت 11:30 امروز (شنبه) به وقت ایران، به مصاف حریفان می‌روند.

۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ۰۹:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.