پایان بیست و پنجمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر

پایان بیست و پنجمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر
بیست و پنجمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر، با قهرمانی نمایندگان ایران در جدول رده بندی به اتمام رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل ازسایت فدراسیون تکواندو؛مراسم اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر عصر روز چهارشنبه هفتم اسفند ماه با حضور دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان، "کیم جانگ هیون" دبیر کل کنفدراسیون آسیا و ناظر فدراسیون جهانی تکواندو، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، غلامحسین ذوالقدری دبیر فدراسیون تکواندو، مسئولان فدراسیون تکواندو کشور ارمنستان،‌سرپرستان، مربیان، تکواندوکاران تیم های شرکت کننده برگزار شد.

در پایان این مسابقات و با اعلام جدول رده بندی امتیازی؛

تیم استیل البرز با 2 طلا، یک نقره و یک برنز و با 37 امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کرد،‌ موکت البرز با یک طلا و 2 برنز دوم شد و آذربایجان با یک طلا و یک نقره و 23 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

در این رده بندی تیم های افغانستان، شهید قورچانی، ارمنستان،‌ تونس، عراق، هند و روسیه به ترتیب رده های چهارم الی دهم را از آن خود کردند.

در رده بندی بین المللی این دوره از مسابقات؛ ایران با 45 امتیاز مقام نخست را از آن خود کرد، آذربایجان و افغانستان به ترتیب با 23 و 15 امتیاز رده های دوم و سوم این رده بندی را از آن خود کردند.

در این رده بندی، عراق، تونس، هند و روسیه به ترتیب رده های چهارم الی هشتم را از به خود اختصاص دادند.

با اتمام بیست و پنجمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر، محمد حمامی از تونس عنوان بهترین سرپرست را به خود اختصاص داد، مرتضی سلطانی از تیم استیل البرز به عنوان بهترین سرمربی انتخاب شد،‌ محمد دشتی از کویت و محمد نوذری از ایران به عنوان بهترین داوران این مسابقات معرفی شدند و رابیک عیسی اف از آذربایجان به عنوان فنی ترین بازیکن دست یافت.
۸ اسفند ۱۳۹۲ ۱۲:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.