با ثبت برک 128 امتیازی توسط امیر سرخوش ؛نمایندگان کشورمان راهی مرحله نیمه نهایی ناین بال و اسنوکر غرب آسیا شدند

با ثبت برک 128 امتیازی توسط امیر سرخوش ؛نمایندگان کشورمان راهی مرحله نیمه نهایی ناین بال و اسنوکر غرب آسیا شدند
امیر سرخوش، سهیل واحدی، علی مقصود و تختی زرعکانی، چهار نماینده کشورمان در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر و پاکت بیلیارد غرب آسیا در رشته ناین بال و اسنوکر پانزده توپ،‌ با شکست حریفان خود در مرحله یک چهارم نهایی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیکو به نقل از سایت فدراسیون بولینگ و بیلیارد، امیر سرخوش، عضو تیم ملی اسنوکر کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی که عصر امروز در دوحه قطر برگزار شد مقابل علی حسین علی از عراق به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 4 بر صفر این حریف را شکست دهد و برک 128 امتیازی به ثبت برساند. وی فردا در مرحله نیمه نهایی به مصاف محمد شهاب از امارات خواهد رفت.
سهیل واحدی، عضو دیگر تیم ملی اسنوکر کشورمان در این دوره از مسابقات غرب آسیا در مرحله یک چهارم نهایی مقابل خالد العسطال از فلسطین ایستاد و موفق شد با نتیجه 4 بر یک به پیروزی برسد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند. این بازیکن ارزنده کشورمان فردا در مرحله نیمه نهایی به مصاف پیروز دیدار بین نمایندگان کشورهای امارات و عربستان سعودی خواهد رفت.
در رشته ناین بال نیز تختی زرعکانی در مرحله یک چهارم نهایی با محمد ال بین علی از قطر روبه رو شد و موفق شد با نتیجه 9  بر 8 این حریف را از سد راه بردارد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. وی در این مرحله از مسابقات مقابل بشار حسین از قطر مصاف خواهد داشت.
علی مقصود، عضو دیگر تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان در این رقابت ها با مازن برجاوی از لبنان مصاف داشت که با نتیجه 9 بر 4 به برتری رسید و مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آورد. این بازیکن تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی با محمد برجاوی از لبنان مصاف خواهد داشت.
مرحله نیمه نهایی مسابقات ناین بال و اسنوکر پانزده توپ غرب آسیا امروز  مورخ 7 اسفند ماه راس ساعت 10:30 صبح به وقت تهران در دوحه قطر برگزار خواهد شد

۷ اسفند ۱۳۹۲ ۰۹:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.