رابینسون:پولادگر به عنوان موثرترین فرد درسطح قاره و جهان شناخته شده است

رابینسون:پولادگر به عنوان موثرترین فرد درسطح قاره و جهان شناخته شده است
تالار نام آوران تکواندو جهان همواره در ارزیابی خود موثرترین اشخاص در تاریخ تکواندو جهان را معرفی می کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛براین اساس و در جدیدترین ارزیابی، مسئولان این تالار‌ سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان را به عنوان یکی از برترین شخصیت های تاثیرگذار در تکواندو جهان و شایسته دریافت نشان ویژه تالار نام آوران معرفی کردند.

همچنین این تالار تیم ملی تکواندو مردان کشورمان که در مسابقات قهرمانی جهان سال 2011، توانست به عنوان تنها تیم غیر کره ای عنوان نخست این رقابتها را از آن خود کند، به عنوان تیم شایسته تقدیر برگزید.

نشست مطبوعاتی تالار نام آوران تکواندو جهان به منظور برگزاری مراسم"جرارد رابینسون" رئیس تالار نام آوران تکواندو جهان از آمریکا،‌ "نینوس دانیل تومان" ایرانی الاصل مشاور فرهنگی تالار نام آوران تکواندو و "حسن اسکندر" مدیر قاره ای تالار نام آوران تکواندو جهان از استرالیا و غلامحسین ذوالقدری سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو در سالن کنفرانس فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این نشست جرارد رابینسون رئیس تالار نام آوران تکواندوی جهان، ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه و برگزاری این کنفرانس مطبوعاتی توسط مسئولان فدراسیون تکواندوی کشورمان، گفت: تالار نام آوران تکواندو جهان تاکنون در پنج دوره (در سال های 2007 الی 2013)، با برگزاری مراسم های متعددی اقدام به تقدیر و قدردانی از چهره های برتر این رشته ورزشی در سطح جهان کرده است.

وی با اشاره به راه اندازی وب سایت تالار نام آوران تکواندو جهان گفت: تالار نام آوران تکواندو جهان از سال 1998 و به منظور تقدیر از بنیانگذاران، مسئولان، مربیان، ورزشکاران و داوران نمونه این رشته ورزشی در آمریکا راه اندازی شد و با شناسایی قهرمانان و نام آوران این رشته ورزشی از سطح، به کار خود ادامه داد.

رئیس تالار نام آوران تکواندو جهان افزود: پس از راه اندازی این تالار و به منظور بهره برداری بیشتر و شناسایی افراد مجرب، نفرات زیادی برای همکاری با این تالار دعوت شدند که از جمله آن می توان "نینوس دانیل تومان" ایرانی الاصل مشاور فرهنگی تالار نام آوران تکواندو نایب قهرمان ایرانی مسابقات قهرمانی آسیا سال 1998 چین و مشاور فرهنگی تالار نام آوران تکواندو و "حسن اسکندر" رئیس فدراسیون تکواندو استرالیا و مدیر قاره ای تالار نام آوران تکواندو جهان اشاره کرد.

رابینسون تصریح کرد:‌از سال 1998 و تاکنون اشخاص برتر 25 کشور جهان از جمله کره،‌ نیجریه، لبنان، کرواسی و مکزیک در رشته تکواندو شناخته شده اند.

وی درباره جایگاه این تالار در WTF بیان کرد: یک سال پس از افتتاح رسمی تالار نام آوران تکواندو جهان، فدراسیون جهانی تکواندو و آکادمی جهانی تکواندو (کوکیوان) این تالار را به رسمیت شناخت.

رئیس تالار نام آوران تکواندو جهان درباره مهمترین هدف راه اندازی این تالار تاکید کرد: ارج نهادن به زحمات تمامی نفرات که به نوعی در توسعه و گسترش این رشته ورزشی در سطح جهان فعالیت می کنند، از مهمترین هدف این تالار است.

رابینسون حفظ تاریخچه تکواندو جهان را از دیگر اهداف تشکیل این تالار بیان کرد و گفت: پیش از این نیز از رئیس اسبق فدراسیون جهانی، استاد محمد اسماعیل آذرپاد پدر تکواندوی ایران و بنیانگذاران تکواندو در کشورهای برزیل و کانادا تقدیر شده است.
۶ اسفند ۱۳۹۲ ۱۳:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.