با برگزاری آخرین مرحله رقابتهای انتخابی؛ترکیب نهایی تیم تکواندو نوجوانان اعلام شد

با برگزاری آخرین مرحله رقابتهای انتخابی؛ترکیب نهایی تیم تکواندو نوجوانان اعلام شد
آخرین مرحله رقابتهای انتخابی تیم تکواندو نوجوانان پسر به منظور در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک روز گذشته در خانه تکواندو برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛آخرین مرحله رقابتهای انتخابی تیم تکواندو نوجوانان پسر به منظور حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان 2014 چین تاپیه در خانه تکواندو برگزار شد.

در این مسابقات، رضا یعقوبی و کامران امانلو در وزن چهارم (55- کیلوگرم) با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان، امانلو با حذف یعقوبی جواز حضور در ادامه تمرین تیم ملی را به دست آورد.

با برگزاری این مسابقه ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به مسابقات چین تاپیه اعلام شد که براین اساس؛

مهدی اسحاقی و محمد اصلانی در وزن 45- کیلوگرم ،‌ هادی طیران ولی پور در وزن 48- کیلوگرم، کامران امانلو در وزن 55- کیلوگرم،‌ رضا جعفر پور در وزن 59- کیلوگرم، نیما مظلومی در وزن 63- کیلوگرم، فرشاد منصفی در وزن 68- کیلوگرم، دانیال صالحی مهر در وزن 73- کیلوگرم، امیرحسین امیدی در وزن 78- کیلوگرم و فرشاد قیاسی در وزن 78+ کیلوگرم، برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان زیر نظر محمدرضا زوار به عنوان سرمربی به مصاف رقیبان می رود.

همچنین محمد اصلانی، دانیال صالحی مهر و امیر حسین امیدی به عنوان ترکیب اصلی تیم ملی نوجوانان در مسابقات کسب سهمیه المپیک حضور خواهند شد.

کادر فنی تیم ملی نریمان مریدانی در وزن 48- و ابوالفضل احمدی در وزن 73- را به عنوان نفرات ذخیره تیم ملی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک معرفی کرد.

رقابتهای کسب سهمیه المپیک نوجوانان از تاریخ 29 اسفند سال جاری الی یکم فروردین ماه و دیدارهای قهرمانی جهان از تاریخ 3 الی 6 فروردین ماه 1393 به میزبانی چین تایپه برگزار می شود.
۶ اسفند ۱۳۹۲ ۱۲:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.