فدراسیون بوکس برنامه ای خود را برای بازیهای گوانگجو به کمیته ملی المپیک ارائه داد؛افشار زاده:کمیته به حمایتهای خود از بوکس ادامه می دهد/ناطق نوری:دیگر زنگ تفریح نیستیم

فدراسیون بوکس برنامه ای خود را برای بازیهای گوانگجو به کمیته ملی المپیک ارائه داد؛افشار زاده:کمیته به حمایتهای خود از بوکس ادامه  می دهد/ناطق نوری:دیگر زنگ تفریح نیستیم
در ادامه نشست کمیته ملی المپیک با فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی گوانگجو دست اندرکاران فدراسیون بوکس به همراه مربی اوکراینی تیم ملی بزرگسالان با حضور در کمیته ملی المپیک برنامه های آماده سازی خود را برای حضور در این دوره از بازیهابه دبیر کل کمیته ملی المپیک ارائه دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست که با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل، اعضای کمیته علمی، احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس، مقصودی نائیب رئیس ،شمس دبیر و دیمیتری دورتسوف مربی اوکراینی تیم ملی بوکس برگزار شد بهرام افشار زاده در ابتدای صحبت های خود اظهار داشت: بوکس در صورت برنامه ریزی مناسب و سازماندهی مطلوب از پتانسیل خوبی برای کسب مدال در مسابقات بین المللی برخوردار است به همین منظور در ادامه جلسات با مسئولین فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی گوانجگو شرایطی را فراهم آوردیم تا بهتر با نحوه آماده سازی تیمها برای شرکت در این رقابتها آشنا شویم.
دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد:مطمئن باشید کمیته المپیک با اعتقاد به تواناییهای این رشته حمایتهای لازم را از تیمهای ملی بزرگسال و حتی جوانان بوکس بعمل خواهد آورد تا ضمن حمایت از برنامه های تمرینی و اردوها و مسابقات برون مرزی ، ورزشکاران بتوانند متمرکز تر از گذشته به تمرینات خود ادامه دهند تا کاروان اعزامی ایران با نهایت قدرت و آمادگی راهی بازیهای گوانگجو شود.
در ادامه احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس ضمن قدردانی از حمایت های کمیته ملی المپیک تصریح کرد: جای تقدیر و تشکر دارد که کمیته ملی المپیک کارها را به دقیقه 90 نسپرده و در حالیکه بیشتر از یکسال تا شروع این رقابتها فاصله داریم از فدراسیونها برنامه آماده سازی خواسته تا در صورت وجود موانع، مشکلات و کمبودها از آنها حمایتهای لازم را داشته باشد.
ناطق نوری ادامه داد: برای موفقیت بوکس در آینده بخصوص بازیهای آسیایی گوانگجو با حمایت کمیته ملی المپیک اقدام به جذب یک مربی خوب اوکراینی کردیم تا ضمن آماده سازی و کشف استعداهای ناب در این رشته با برگزاری اردوهای متعدد داخلی و خارجی با حداکثر آمادگی راهی بازيهای گوانگجو شویم. در واقع ما در گذشته زنگ تفریح کشورهای آسیایی بودیم ولی الان نام بوکس ایران استرس زیادی برای حریفانمان  در دیگر قاره هم ایجاد می کند.
سپس مربی اوکراینی تیم ملی بوکس ضمن ارائه برنامه های خود جهت بر پایی اردو داخلی و شرکت تیم ملی بوکس در اردو و تورنمنت های برون مرزی در کشورهای اوکراین، روسیه ،مغولستان، قزاقستان و آذربایجان تصریح کرد:من باید در ابتدا پتانسیل بوکس ایران را در تمرین و مبارزه می شناختم تا بعد به برنامه ریزی برای برطرف کردن نقاط ضعف آنها بپردازم که خوشبختانه موفق به اینکار شدم، سپس آنها را به مسابقات روسیه بردم تا از نحوه مبارزه آنها بیشتر اطلاعات کسب کنم تا پی به شرایط فنی و قدرت بدنی شان ببرم که نتایجی که آنجا گرفتیم نشان داد مشتزنان ایرانی انگیزه زیادی برای ادامه تمرینات و فراگیری مطالب جدید دارند.
وی ادامه داد: به همین دلیل دوهفته اردو ،یک هفته مسابقه و یک هفته استراحت تحت نظر مربیان در دستور کار آنها قرار دادم تا هر چه سریعتر بتوانیم به شرایط مورد نظر خود برسیم. من در مسابقات جهانی کار بوکسوهای آسیایی را از نزدیک دیده ام و می توانم بگویم به غیر از تسم ملی ازبکستان که از مشتزنان خوبی برخوردار است بقیه کشورها همچون چین، کشورهای تازه استقلال یافته ،کره،مغولستان و چند کشور دیگر از تک ستاره هایی برخوردارند که نمی توان از کنار آنها هم بی تفاوت گذشت.
مربی اوکراینی تیم ملی بوکس با آنالیز کردن مشتزنان حاضر در اردوگفت :بوکس ایران از پتانسیل بالای برخوردار است اما در تمرینات فهمیدم مشتزنان ایرانی روحیه جنگندگی دارند اما باید در تمرینانت به آنها بگویم که چه زمانی  حمله کرده و چه زمانی باید دفاع کنند به همین دلیل در ادامه  اردو ها در آینده  آنها را به اوکراین خواهم برد تا در یکی از سالنهای مجهز به بررسی بیشتر وضعیت آنها بپردازم.
در پایان منوچهر مقصودی نائب رئیس بوکس ضمن قدردانی از زحمات کمیته و سازمان از برخی کمبودهای مالی و امکاناتی در اردوی تیم ملی بوکس و فدراسیون، صحبتهایی را اعلام داشت که بهرام افشار زداه قول هر گونه همکاری را برای برطرف کردن آنها به مسئولین فدراسیون بوکس داد.

 

۲۸ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.