مربی تیم ملی صحرانوردی ایران؛صحرانوردان ایران شایستگی های خود را ثابت کردند

مربی تیم ملی صحرانوردی ایران؛صحرانوردان ایران شایستگی های خود را ثابت کردند
روح اله محمدی مربی تیم ملی صحرانوردی ایران پس از درخشش تیم های جوانان و بزرگسالان ایران در آسیا اظهار داشت که پس از 9 سال، صحرانوردان ایران خود را ثابت کردند.

.به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی ؛محمدی افزود: به نظر من بعد از سالهای انتطار کسب مدال اسیایی فوکو اوکای ژاپن بهترین فرصت جهت کسب مدال واثبات دوندگان صحرانورد کشور در سطح آسیا با حضور تیمها و دوندگان  بزرگ ومطرح اسیایی بود.
وی گفت: کسب این عناوین بدون همکاری گروهی بچه ها و پشتیبانی فدراسیون ممکن نبود، اگر چه درصد زیادی از دوندگان حاضر در این رقابت ها آفریقایی های تبعه کشورهای عربی بودند اما همین مسئله باعث بالا رفتن سطح کیفی مسابقات و ارزش مدال بچه های ایرانی بود.
محمدی در ادامه گفت: تیم ما چه جوانان و چه بزرگسالان نشان دادند که می توانند بهتر از اینها ظاهر شوند وصحرانوردان و استقامتی کاران ایرانی اگر این عنوان را بخواهند در سال های آتی تکرار کنند باید در برابر تغییرات و شیوه های تمرینی نوین مقاومت نکنند و سازگاری با حجم تمرین بالا و بالانس حجم با شدت تمرین را داشته باشند.
وی افزود: از نکات خیلی مهم در این خصوص یکی ارتقائ سطح علمی مربیان فعال و فرستادن به کلاسهای سطح ارتقاء تخصصی و فرستادن دوندگان دارای رکورد قابل قبول به مسابقات مهم اسیایی و جهانی است.

۵ اسفند ۱۳۹۲ ۱۴:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.