رئیس انجمن راگبی :قطعا جزو 6 تیم برتر آسیا خواهیم بود

رئیس انجمن راگبی :قطعا جزو 6 تیم برتر آسیا خواهیم بود
تیم ملی راگبی در حالی قرار است برای اولین بار در بازیهای آسیایی در کنار همتایان خود از سایر کشورهای آسیایی رقابت کند که قرار گرفتن در لیست 6 تیم برتر آسیا را در برنامه خود دارد .
حسن میرزا آقابیک ، رئیس انجمن راگبی کشورمان با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت :  حضورمان در بازیهای آسیایی اینچون  به جهت اولین بود حائز اهمیت بسیاری است ، این در حالی است که  ملی پوشان ما در 4 سال متوالی در رقابت های جام ملت های آسیا حضور داشته اند و کسب مقام پنجمی در این رقابت ها هم بهترین نتیجه ای بوده که بدست اورده اند .
وی ادامه داد: رشته راگبی ، ورزش نوپایی است و عمرآن در ایران به 10-12 سال می رسد ، که در این مدت  رشد خوبی داشته و به جهت آنکه یکی از رشته های المپیکی است ما در تلاشیم با حضوری موفق در بازیهای آسیایی و کسب جایگاهی که در این دوره به دنبال آن هستیم بتوانیم راه را برای رسیدن به المپیک  هموارتر کنیم .
رئیس انجمن راگبی در خصوص اردوهای آماده سازی و برنامه های ملی پوشان برای بازیهای آسیایی اظهار داشت : اردوی آقایان از 17 اسفند و اردوی بانوان از فروردین ماه استارت می خورد و تا زمان اعزام به بازیهای آسیایی ادامه خواهد داشت ؛ 18 فروردین تورنمنت بین المللی در پاکستان پیش بینی شده ، علاوه بر آن 20 روز پیش از بازیها ،مسابقات  دوستانه ای در یکی از کشورهای گرجستان یا امارات نیز پیش بینی شده تا ملی پوشان با آمادگی کامل در این رویداد بزرگ حاضر شوند .
حسن میرزا آقابیک با اشاره قدرت های اصلی راگبی آسیا یعنی ژاپن – سریلانکا و هنگ کنگ خاطر نشان کرد برای رسیدن به 3 جایگاه اول آسیا راه درازی در پیش داریم ولی هدف ما در این بازیها  رسیدن به 6 تیم بالای جدول است .


۵ اسفند ۱۳۹۲ ۱۰:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.