نائب رئیس بانوان فدراسیون والیبال:به دنبال صعود در آسیا هستیم

نائب رئیس بانوان فدراسیون والیبال:به دنبال صعود در آسیا هستیم
رقابت های قهرمانی باشگاههای بانوان آسیا در حالی قرار است فروردین ماه در کشور تایلند برگزار شود که باشگاه منتخب کشورمان ، پنجشنبه شب در آخرین بازی باشگاهای لیگ برتر مشخص می شود.


صدیقه کعبی زاده نائب رئیس بانوان فدراسیون والیبال با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : مسابقات قهرمانی باشگاهها هر ساله برگزار می شود که بانوان کشورمان تاکنون در 5 دوره از این رقابت ها حضور داشته اند و کسب مقام ششمی در میان برترین باشگاههای آسیا بهترین  جایگاهی بوده که تا کنون بدست آورده اند .
نائب رئیس بانوان در خصوص برنامه های فدراسیون جهت آمادگی  تیم برای حضور در این رقابت ها گفت : مسلما برای آمادگی بیشتر نیاز به تورنمنت ها خارجی داریم که با توجه به زمان باقی مانده تا این مسابقات که کمتر از یک ماه است چنین امکانی نیست  علاوه بر آن تداخل زمان باقی مانده با  تعطیلات نوروز نیز زمان را فشرده تر می کند ولی  ما امیدواریم که بانوان ما در این دوره حداقل یک پله صعود کنند .
کعبی زاده در ادامه خاطر نشا ن کرد : درست بر خلاف آقایان ، برترین تیم های والیبال بانوان دنیا در آسیا هستند که این موضوع اگرچه کار را برای ملی پوشان ما سخت تر می کند ولی برای رسیدن به سکوهای جهانی پس از تثبت جایگاهمان در آسیا راه هموار خواهد بود.
نائب رئیس بانوان با اشاره به همگروه های ایران در این رقابت ها گفت : متاسفانه قرار گرفتن دو قدرت اصلی آسیا در گروه ایران کار را برای تیم ما دشوار می کند که امیدواریم تیم ما با یک پله صعود بتواند حداقل در این دوره جایگاه پنجمی آسیا را بدست آورد .
کعبی زاده در خاتمه یاد آور شد : برنامه ریزیها برای رسیدن به آنچه انتظار جامعه از والیبال بانوان است انجام گرفته ولی باید بپذیریم که والیبالیست های ما تازه  5 تا 6 سال است که اعزام برون مرزی دارد و در رقابت ها جهانی در کنار تیم های قدرتمند به میدان می رود و به فرآیندی با حداقل زمان 2تا 3 ساله دیگر  نیاز دارد تا به حد مطلوب خود برسد .


۵ اسفند ۱۳۹۲ ۰۹:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.