میزبان با قدرت در صدر ماند/ مشعل المپیک در سوچی شب گذشته خاموش شد/محمد کیادربندسری پرچم‌دار ایران در مراسم اختتامیه المپیک زمستانی سوچی

میزبان با قدرت در صدر ماند/ مشعل المپیک در سوچی شب گذشته خاموش شد/محمد کیادربندسری پرچم‌دار ایران در مراسم اختتامیه المپیک زمستانی سوچی
مراسم اختتامیه المپیک زمستانی سوچی شب گذشته ساعت 20:00 به وقت محلی برگزار شد و پرچم بازی‌ها به مسئولان کره جنوبی داده شد که میزبان دوره بعدی المپیک هستند.

میزبان بیست دو دومین دوره بازیهای المپیک زمستانی در حالی شب گذشته مراسم اختتامیه و آخرین برنامه خود را با خاموش شدن مشعل اجرا کرد که توانست با اقتدار و با کسب 32 مدال تا قبل از فینال هاکی همچنان در صدر باشد و به میزبانی روسیه که در روزهای اول با حساسیت خاصی به لحاظ امنیتی رو به رو بود پایان دهد .

میزبانی که ثابت کرد کار 150 سال اروپا را می توان در 7 سال انجام داد و الگوئی شد برای جهانیان که با سرمایه گذاری در ورزش می توان از سیاست هم پیشی گرفت تا در جهان یکه تاز باشی .
گفتنی است؛ در مراسم اختتامیه محمد کیادربندسری که بهترین نتیجه را در میان اسکی بازان کسب کرد، پرچم‌دار کاروان ورزشی کشورمان بود.

۵ اسفند ۱۳۹۲ ۰۸:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.