مربی تیم ملی کاراته قبل از ترک تهران به مقصد ماکائو:به کمتر از قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا فکر نمی کنیم

تیم ملی کاراته در حالی عصر امروز تهران را به مقصد ماکائو ترک می کند که مربیان این تیم اعتقاد زیادی به قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا در چین دارند.

شهرام هروی ، مربی جوان تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان در این باره به سایت کمیته ملی المپیک گفت:ما چند روزی را در اردوی ماکائو حضور خواهم داشت تا بچه ها با شرایط آب و هوایی کشور میزبان که چین است آشنایی پیدا کنند چرا که از ماکائو تا محل بازیها تنها دو ساعت راه است.
وی ادامه داد:بازیکنان تیمملی، جوان ولی با انگیزه بوده و از شرایط بدنی خوبی برخوردارند بطوریکه همه صحبت از کسب مدال طلا می کنند.
هروی تصریح کرد:به رغم برخی ناملایمات از سوی قدیمیهای تیم ،کادر فنی بدون توجه به حواشی تنها به آماده یاسازی تیم خود پرداخت تا این اعتماد به نفس در آنها ایجاد شود که می توان به رغم جوانی در یک رویداد بین المللی موفق بود به هر حال جوانتر ها باید قدر این فرصت را بدانندو ضمن دستکم نکرفتن حرف با تمام توان بر روی تاتامی ظاهر شوند.
مربی تیم ملی کاراته در پایان تصریح کرد:چه کادر فنی و چه بازیکنان به کمتر از قهرمانی در این رقابتها فکر نمی کنند تا به امید خدا با دست پر از چین به کشور بازگردیم.

۲۶ شهریور ۱۳۸۸ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.