به دنبال درخشش در اسپانیا و ایتالیا رقم خورد؛صعود پنج پله‌ای تیم ملی شمشیربازی سابر در رنکینگ جهانی/ با 123 امتیاز شانزدهم جهان هستیم

به دنبال درخشش در اسپانیا و ایتالیا رقم خورد؛صعود پنج پله‌ای تیم ملی شمشیربازی سابر در رنکینگ جهانی/ با 123 امتیاز شانزدهم جهان هستیم
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که سال 2014 میلادی را با 84 امتیاز و جایگاه بیست و یکم در رنکینگ جهانی آغاز کرد، بر اساس رده بندی جدید منتشر شده و به واسطه حضور متوالی در مسابقات جام جهانی اسپانیا و ایتالیا و نتیجه گیری قابل توجه در این دو رویداد با پنج پله صعود جایگاه شانزدهم رنکینگ جهانی را به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، فدراسیون جهانی شمشیربازی جدیدترین رده بندی تیم های برتر این رشته در اسلحه سابر را منتشر کرد که بر اساس آن تیم ایران با کسب مجموع امتیازات قابل توجه صعود پنج پله ای در جهان داشته است.

تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران که پیش از این با 84 امتیاز در رده 21 جهان قرار داشت، بر اساس رنکینگ جدید با مجموع 123 امتیاز به جایگاه 16 جهان رسیده است.

این صعود پنج پله ای و افزایش 39 امتیازی برای تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران از آنجا رقم خورده که این تیم طی دو هفته گذشته حضوری همراه با نتیجه گیری موفق در رقابت های جام جهانی اسپانیا و ایتالیا داشت.

تیم شمشیربازی اسلحه سابر که با ترکیب علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، محمد رهبری و محمد فتوحی و با هدایت عبدالحمید فتحی در رقابت های جام جهانی اسپانیا شرکت کرده بود، موفق شد در بخش تیمی این رقابت ها با کسب نتایج قابل قبول به عنوان دوازدهم دست یابد. کسب 14 امتیاز نتیجه حضور در این رقابت ها برای شمشیربازان اسلحه سابر بود.

آنها اما در رقابت های جام جهانی ایتالیا موفق به کسب 25 امتیاز دیگر شدند. این امتیاز به واسطه برتری مقابل تیم های مطرحی همچون لهستان، کانادا، اوکراین و اسپانیا برای تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران به دست آمد.

بدین ترتیب این تیم در رده بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی شمشیربازی موفق شد با کسب 39 امتیاز جدید و مجموع 123 امتیاز صعودی پنج پله ای داشته و از رده 21 به جایگاه 16 ارتقا یابد.   

۴ اسفند ۱۳۹۲ ۱۴:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.