در ارزیابی تالار نام آوران تکواندو جهان اعلام شد؛تیم ملی ایران شایسته تقدیر

در ارزیابی تالار نام آوران تکواندو جهان اعلام شد؛تیم ملی ایران شایسته تقدیر
تالار نام آوران تکواندو جهان در ارزیابی خود سید محمد پولادگر را به عنوان یکی از برترین شخصیت های تاثیرگذار در تکواندو جهان معرفی کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛تالار نام آوران تکواندو جهان همواره در ارزیابی خود موثرترین اشخاص در تاریخ تکواندو جهان را معرفی می کند.

براین اساس و در جدیدترین ارزیابی، مسئولان این تالار‌ سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان را به عنوان یکی از برترین شخصیت های تاثیرگذار در تکواندو جهان و شایسته دریافت نشان ویژه تالار نام آوران معرفی کردند.

همچنین این تالار تیم ملی تکواندو مردان کشورمان که در مسابقات قهرمانی جهان سال 2011، توانست به عنوان تنها تیم غیر کره ای عنوان نخست این رقابتها را از آن خود کند، به عنوان تیم شایسته تقدیر برگزید.

به همین مناسبت روز دوشنبه پنجم اسفند ماه مراسم تجلیل از سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با حضور "جرارد رابینسون" رئیس تالار نام آوران تکواندو جهان از آمریکا،‌ "نینوس دانیل تومان" مشاور فرهنگی تالار نام آوران تکواندو و "حسن اسکندر" مدیر قاره ای تالار نام آوران از استرالیا، تقدیرنامه این تالار به رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان اهدا برگزار خواهد شد.

همچنین در این مراسم از مدال آوران و کادر فنی تیم قهرمان جهان در سال 2011 تقدیر به عمل خواهد آمد.
۴ اسفند ۱۳۹۲ ۱۴:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.