محمد ارزنده:آسیب دیدگی نگذاشت طلا بگیرم

محمد ارزنده:آسیب دیدگی نگذاشت طلا بگیرم
پرنده تیم ملی دوومیدانی کشورمان در حالی در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا مدال نقره را به گردن آویخت که اگر مشکل آسیب دیگی نداشت قطعا گردن آویزش طلایی بود .
محمد ارزنده قهرمان پرش طول کشورمان با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : این دوره از رقابتهای قهرمانی آسیا از لحاظ رکوردها جهش قابل ملاحظه داشت که به نوبه خود سطح رقابت ها را بالا برد اگرچه در مسابقات قهرمانی آسیا همیشه کشورها با بهترین هایشان در آن حاضر می شوند اما اینبار با در پیش بودن مسابقات قهرمانی جهان ، آمادگی رقبا بیشتر از دوره های قبل بود .
وی ادامه داد: ایران یکی از قدرت های دوومیدانی آسیا است اگر باور کنیم .
قهرمان دوومیدانی کشورمان در خصوص رقبای اصلی خودش  اظهار داشت:اگرچه  نماینده کویت طلای این رقابتها را بدست آورد ولی  کشورچین همیشه یکی از رقبای اصلی ماست و پرنده های خوبی دارد .
محمد ارزنده با بیان این مطلب که مدالش تنها مدال تاریخ پرش طول کشورمان است خاطر نشان کرد: اگر آسیب دیدگی نداشتم الان بجای نقره مدال طلا بر گردنم آویزان بود.
وی با اشاره به مشکلات مالی که فدراسیون با آن دست به گریبان است می گوید : ما برای موفقیت های بیشتر نیاز به تزریق بودجه داریم اگرچه در فدراسیون دوومیدانی همه دست به دست هم داده اند تا ملی پوشان بتوانند با تمام توان در عرصه های بین المللی حاضر شوند ولی ما برای نشستن در جایگاه اول آسیا به حمایت های مالی بیشتری احتیاج داریم .
ارزنده در پاسخ به این سئوال که برای بازیهای آسیایی اینچئون چه برنامه دارد تصریح کرد:  مربی روسی ام که من بخش اعظم موفقیت هایم را وابسته به او می دانم برای 2 هفته استراحت به کشورش سفر کرده که پس از بازگشت از مرخصی، اردوهایم تا زمان بازیها ادامه خواهد داشت ، در کنار آن 3تا 4 مسابقه جایزه بزرگ در اروپا پیش بینی شده که در صورت شرکت در آنها مطمئنم که می توانم یکی از سکونشینان بازیهای آسیایی باشم.

۴ اسفند ۱۳۹۲ ۰۹:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.